Kino Polska przejmuje kontrolę nad Cable Television Networks & Partners sp. z o.o., nadawcą Zoom TV! W planach uruchomienie Zoom International i wzmacnianie oferty dla Polonii!

Informacja Prasowa - 15.12.2017
84

Kino Polska przejmuje kontrolę nad Cable Television Networks & Partners sp. z o.o., nadawcą Zoom TV! W planach uruchomienie Zoom International i wzma

Kino Polska TV SA w dniu 23 stycznia 2018 roku kupi od Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej za 10 milionów złotych 236 udziałów spółki Cable Television Networks & Partners sp. z o.o. – nadawcy naziemnego kanału telewizyjnego Zoom TV – stanowiących 30% w kapitale zakładowym. Dzięki temu Kino Polska TV SA będzie posiadać 100% udziałów w kapitale zakładowym Cable Television Networks & Partners sp. z o.o. i stanie się jedynym właścicielem Zoom TV.

Jak mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA, transakcja planowana była już od pewnego czasu jako element strategii rozwojowej Grupy Kino Polska.

„Z jednej strony odczuwamy żal z powodu rozstania z PIKE, naszym wieloletnim partnerem, z którym w stosunkowo krótkim czasie udało nam się wypracować tak wiele wartościowych synergii, zwłaszcza na obszarze dystrybucji i produkcji unikalnych treści. Z drugiej strony, mając na uwadze podjęte już przez nas długofalowe działania oraz wyzwania, jakie stoją przed Grupą Kino Polska w kontekście rozwoju międzynarodowego w okresie następnych 3-5 lat, w naszej ocenie jest to najlepszy moment na nabycie pozostałych udziałów w CNT&P. Pełna kontrola nad Zoom TV da nam elastyczność w budowaniu synergii z pozostałymi produktami międzynarodowymi Grupy, przede wszystkim paczką ‘Polish Pack’ dystrybuowaną już obecnie na terenie UE i w Stanach Zjednoczonych” – tłumaczy Bogusław Kisielewski.

Grupa Kino Polska planuje przekształcenie Zoom TV w wieloplatformową, skierowaną do Polonii markę międzynarodową o charakterze uniwersalnym, będącą doskonałym suplementem do międzynarodowej oferty filmowej Grupy, zarówno w interakcji z marką Kino Polska, jak i FilmBox.

„Jeszcze raz dziękujemy PIKE i fundacji PIKSEL za wspaniałą współpracę i nieocenione wsparcie zarówno w trudnym okresie walki o koncesję, jak i w trakcie wciąż trwającego procesu budowania zasięgu” – mówi Bogusław Kisielewski.

Comments

comments

84
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...