Kino marzeń w kampanii promującej pierwszy multipleks Helios w Warszawie

Informacja Prasowa - 01.02.2019
53

Kino marzeń w kampanii promującej pierwszy multipleks Helios w Warszawie

Kino marzeń w kampanii promującej pierwszy multipleks Helios w Warszawie
 
Dziś – w piątek, 1 lutego br. rozpoczęła się multimedialna kampania promująca pierwsze kino Helios w Warszawie. Największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce promuje stołeczny multipleks w prasie, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Helios w warszawskim Blue City zaprosi widzów już w walentynkowy czwartek, 14 lutego br. Na odwiedzających kino będzie czekało 8 komfortowych sal, w których zmieści się ponad 860 osób. Kampania reklamowa pod hasłem „Kino marzeń” podkreśla atuty multipleksu Helios – m.in. najwyższej jakości dźwięk w systemie Dolby Atmos, rozkładane fotele w salach Helios Dream, obraz w technologii laserowej czy dwuosobowe kanapy w każdej sali kinowej.
– Bardzo zależało nam na tym, żeby wyeksponować wszystkie atuty pierwszego kina Helios w stolicy. Nasza kampania robi to w nieoczywisty, oryginalny sposób. Reklamy, które mogą już zobaczyć warszawiacy, przebijają się przez zimowe szarości, budzą miasto z uśpienia i przyciągają intensywnymi kolorami – mówi Maja Nowak, dyrektor działu promocji i PR.
Za przygotowanie kreacji reklamowych odpowiada Agencja Warszawa.
Działania promocyjne są prowadzone w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Naszemiasto.pl”, magazyn PKP Intercity „W podróż”), w radiu (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Radio ESKA, Radio ESKA Rock, Radio Wawa, RMF MAXXX, RMF ON), w internecie (Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Naszemiasto.pl, Filmweb, NaEkranie.pl, wpr24.pl, media społecznościowe, reklama kontekstowa w wyszukiwarkach) i na nośnikach reklamy zewnętrznej (reklamy wielkoformatowe, billboardy, Backlighty, Citylighty, Bus back, ekrany ledowe w autobusach ZTM, Tramwajach Warszawskich i Kolejach Mazowieckich oraz ekrany ledowe w przestrzeni miejskiej). Kampania potrwa do końca marca br.
Za planowanie mediów i współpracę z agencją kreatywną odpowiada dział promocji i PR sieci Helios.

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...