„Kimkolwiek jesteś” – nowa kampania reklamowa Radia TOK FM

Redakcja PR - 01.10.2018
110

"Kimkolwiek jesteś" - takim hasłem Radio TOK FM zachęca wszystkich do słuchania swoich programów w nowej kampanii wizerunkowej.

„Kimkolwiek jesteś” – to nowa kampania reklamowa Radia TOK FM. Reklamy rozgłośni, akcentujące dodatkowo jej dostępność w internecie i mobilnie, już od początku października br. obecne będą w telewizji, kinach, internecie i prasie. Kampanii towarzyszy akcja na Facebooku – #kimkolwiekjesteś.

„W nowej, pierwszej od wielu lat tak dużej kampanii wizerunkowej stacji, pokazujemy, że od słuchania Radia TOK FM można się wręcz uzależnić. Reklamy przekonują, że stacja jest dostępna nie tylko na żywo, ale w dowolnym czasie i miejscu dzięki największej w Polsce radiowej bibliotece audycji w formie podcastów –  internecie i aplikacji mobilnej. Dzięki programom TOK FM można być na bieżąco z wydarzeniami w Polsce i na świecie oraz poznać różnorodne opinie na temat otaczającego nas świata. Po prostu – warto słuchać Radia TOK FM, kimkolwiek jesteś!” – mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za kreację reklam prasowych – Kumate Studio. Działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=8AbvKxBsbkg

Jednocześnie ze startem kampanii „Kimkolwiek jesteś” rozpoczęła się też akcja Radia TOK FM na Facebooku – #kimkolwiekjesteś. Redakcja stacji w ramach wydarzenia „Słuchaj TOK FM #kimkolwiek jesteś” zachęca swoich odbiorców do dzielenia się powodami, dla których słuchają programów TOK FM. W ramach akcji powstała też nakładka na zdjęcia profilowe użytkowników Facebooka o nazwie #kimkolwiekjesteś oraz hasztag #kimkolwiekjesteś.

***

Radio TOK FM – Pierwsze Radio Informacyjne jest opiniotwórczym radiem „mówionym”, w którym słowo stanowi około 90% programu antenowego. Nadaje w 24 obszarach miejskich w Polsce, a także w internecie i w aplikacji mobilnej – jako streaming na żywo oraz podcasty wszystkich audycji, dostępne w ofercie premium.

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...