,,Każdy zasługuje na słuchacza.” Startuje kampania zachęcająca osoby w kryzysie emocjonalnym do rozmów o problemach.

Informacja Prasowa - 31.03.2023
54

Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się

Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach. Kampania wystartowała z hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza”, bo niezależnie od tego, czy jesteś gwiazdą muzyki, czy zwykłym nastolatkiem, w trudnych chwilach potrzebny jest ktoś, kto Cię zauważy i wysłucha. Inicjatywę wspiera Fundacja Zobacz…JESTEM, która zajmuje się wspieraniem dzieci i młodzieży w kryzysach emocjonalnych.

Rozmowy są integralnym elementem życia codziennego i fundamentem relacji międzyludzkich. Szczególnie te o rzeczach trudnych, istotne są w sytuacji, gdy brakuje nam rozwiązań. Rozmowa z drugą osobą, nawet z przyjacielem, rodzicem czy specjalistą, może mieć terapeutyczne działanie. Nasz rozmówca może spojrzeć na daną sytuację z zewnątrz i dostrzec to, czego my nie zauważamy.

Skala problemów psychicznych z jakimi mierzymy się na co dzień rośnie rok do roku w zastraszającym tempie. Trudności natury emocjonalnej dotyczą osób w każdym wieku, niezależnie od miejsca zamieszkania, czy statusu. Otwarcie się ze swoim problemem przed drugą osobą bywa najtrudniejsze, a to pierwszy krok aby coś zmienić, zacząć szukać wyjścia z sytuacji, która zdaje się go nie mieć. Nasza kampania „Każdy zasługuje na słuchacza” ma właśnie na celu zachęcenie do tego, aby o swoich problemach zacząć rozmawiać, poszukać swojego słuchacza. To żaden wstyd, aby szukać wsparcia, kiedy tego potrzebujemy.- Katarzyna Wierzbicka, Account Supervisor Havas Warsaw

 

Havas Warsaw, jako pomysłodawca projektu, razem z Fundacją Zobacz … JESTEM! chcą zachęcić dzieci i młodzież do szukania słuchaczy wśród swojego otoczenia, a dorosłych do przekazywania 1,5% podatku na Fundację, która udziela wsparcia młodzieży w depresji i kryzysach psychicznych. Agencja wspiera fundację działaniami pro bono już od 2018 roku. Do tworzenia tegorocznej kampanii dołączyła się również agencja ODJO zajmująca się Music Marketingiem, która zadbała o współpracę z artystami. W spocie występuje Filipek, RuskieFajki, Floral Bugs i VNM. Bohaterowie zdecydowali się dołączyć do akcji ze względu na swoje doświadczenia i tym samym chcą zachęcić do rozmów nie tylko w kryzysach emocjonalnych. Do projektu włączył się również dom produkcyjny Watchout Studio oraz studio postprodukcyjne Locomotive.

 

Cały spot dostępny na https://youtu.be/km3j_ZT9-94

 

Comments

comments

54
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...