Kaufland ruszył z bożonarodzeniową kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams”

Informacja Prasowa - 13.12.2021
279

Kaufland ruszył z bożonarodzeniową kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams”

Kaufland ruszył z bożonarodzeniową kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams”

Kampania pod hasłem: „Gdzie wielki wybór na święta mam?” wystartowała na początku grudnia. Kaufland zachęca w niej do przedświątecznych przygotowań w rytm światowego hitu, podkreślając różnorodny i szeroki asortyment produktów dostępny w sklepach. Dopasowane do specyfiki danego rynku spoty są emitowane we wszystkich krajach, w których działa sieć. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada wewnętrzna agencja firmy, a za przeniesienie kreacji na polski rynek – agencja Ancymony.

W spocie w ciepły, nastrojowy i humorystyczny sposób przedstawiono przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. Uchwycono również serdeczną atmosferę, która towarzyszy nam w tym czasie. Pyszne jedzenie, świetliste dekoracje, wspaniałe prezenty, ale przede wszystkim radość wynikająca z przebywania w gronie najbliższych – to właśnie dzięki tym elementom Boże Narodzenie jest wyjątkowe.

W świątecznej kampanii Kaufland podkreśla swój szeroki asortyment, który obejmuje nie tylko produkty niezbędne do przygotowania tradycyjnych czy mniej konwencjonalnych potraw, ale także wybór inspiracji prezentowych dla całej rodziny. Na sklepowych półkach nie brakuje również choinek, bombek, lampek i innych elementów dekoracyjnych, które pomogą w stworzeniu wyjątkowej, bożonarodzeniowej atmosfery. Do przystrojenia domu zachęca główny bohater spotu, który z dumą prezentuje swój pomysł na świąteczną iluminację.

Światowy przebój „Sweet dreams” w nowej aranżacji przenosi nas w świat marzeń o świętach Bożego Narodzenia. Aromatyczne potrawy, prezenty wywołujące uśmiech na twarzy najbliższych, dekoracje, które pozwalają stworzyć niezapomniany klimat, a przede wszystkim spotkania w gronie najbliższych czynią grudzień wyjątkowym. W tym szczególnym okresie niezmiennie zadbaliśmy o to, aby w sklepach Kaufland klienci mogli poczuć świąteczną magię i zaopatrzyć się we wszystkie produkty potrzebne do przygotowania niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia, zyskując tym samym więcej czasu na to, co najważniejsze – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Comments

comments

279
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...