Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight

Informacja Prasowa - 04.03.2021
2

Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight

Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight

 Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, drugi rok z rzędu wygrał przetarg na obsługę sieci supermarketów Kaufland Polska. W jego wyniku agencja pozostaje odpowiedzialna za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Zajmie się również realizacją działań SEM oraz kampanii w social mediach.

O wyborze The Media Insight przesądziły oferta przetargowa, która spełniła potrzeby Kaufland Polska oraz zadowolenie z dotychczasowej współpracy i jej efektów.

W relacjach biznesowych istotne jest, by po drugiej stronie mieć sprawdzonego, doświadczonego i wiarygodnego partnera. Jest to jeszcze ważniejsze w czasach niepewności gospodarczej. W The Media Insight i Mindshare Polska dokładamy wszelkich starań, aby być takim partnerem dla naszych klientów. Cieszę się, że Kaufland Polska to docenił, kolejny raz powierzając nam obsługę mediową komentuje Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...