Kaufland, PAYBACK i Leo Burnett

Informacja Prasowa - 26.04.2018
86

Kaufland, PAYBACK i Leo Burnett

Właśnie ruszyła najnowsza kampania sieci sklepów Kaufland, która informuje o dołączeniu sieci do grona kluczowych partnerów największego multipartnerskiego programu lojalnościowego w Polsce. Kampania powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa.

W ramach nowej kampanii emitowany będzie spot TV, w którym podglądamy „punkciaki”, czyli maskotki Programu PAYBACK kryjące się za produktami w sklepie. „Punkciaki” pod nieobecność klientów bawią się, a każdemu z nich nadano zabawny wygląd i charakter. Gdy w sklepie pojawiają się klienci, „punkciaki” podążają za nimi przynosząc im dosłownie i w przenośni same korzyści. Kampania zachęca nowych użytkowników programu PAYBACK do odebrania i rejestracji karty w sieci Kaufland, a dotychczasowych użytkowników Programu do odwiedzenia sklepów w celu dalszego zbierania punktów.

Kampania będzie komunikowana w telewizji, radio, kinach i internecie. Ma także silne wsparcie BTL – zarówno ze strony sieci Kaufland, jak i PAYBACK.

Pod koniec zeszłego roku Leo Burnett wygrał przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

Comments

comments

86
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...