Katarzyna Szczepanik odchodzi z Eurozet, Michał Aleksandrowicz p.o. rzecznika

Informacja Prasowa - 05.07.2016
165

Katarzyna Szczepanik - rzecznik / PR manager Grupy Eurozet po czterech latach zdecydowała o rozstaniu z firmą.

Katarzyna Szczepanik – rzecznik/PR manager Grupy Eurozet po czterech latach zdecydowała o rozstaniu z firmą. O szczegółach dotyczących nowej pracy poinformuje po wakacjach. Jej obowiązki przejmuje Michał Aleksandrowicz.

W Eurozet odpowiadała za PR korporacyjny, produktowy (wszystkich stacji Grupy), eventy takie jak Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego oraz komunikację wewnętrzną. Wcześniej przez pięć lat na tym samym stanowisku pracowała dla telewizyjnej platformy n, gdzie za PRowy start-up projektu otrzymała branżową nagrodę Protony. W n odpowiadała za PR platformy, jej kanałów w tym m.in.: nSport, nFilm, MGM, Wojna i Pokój, nReligia oraz eventy, m.in.: telewizyjne produkcje konferencji w Teatrze Narodowym czy telewizyjne miasteczko n. Z ITI związała się w 2002 roku, gdzie jako producent w ITI Film Studio m.in.: tworzyła scenariusze eventów, produkowała też oprawy muzyczne do filmów, seriali, reklam, telewizyjnych materiałów autopromocyjnych, station ID. Karierę zaczynała w Bertelsmann Music odpowiadając za katalog projektów specjalnych (premium, kompilacje) i dział muz. klasyka/jazz/world.

Skończyła Akademię Muzyczną im. F.Chopina w klasie skrzypiec oraz podyplomowe studia Public Relations na SGH.

Michał Aleksandrowicz z branżą PR jest związany od 1999 roku. Zaczynał w agencji Ciszewski Public Relations (obecnie MSL Group). Pracował również w agencjach Headlines, Advanced PR i współprowadził Kibo PR. Był m.in. rzecznikiem prasowym sieci restauracji Pizza Hut i KFC oraz firmy Jutrzenka S.A. Z Grupą Eurozet jest związany od września 2009 roku. Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.
Katarzyna Szczepanik_8109

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...