Katarzyna Małek odpowiedzialna za komunikację IAA Polska

Jerzy Ciszewski - 07.01.2019
257

Katarzyna Małek odpowiedzialna za komunikację IAA Polska

KATARZYNA MAŁEK ODPOWIEDZIALNA ZA KOMUNIKACJĘ IAA POLSKA

Od 1 stycznia do zespołu IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyła Katarzyna Małek, która objęła stanowisko PR Managera. Do jej obowiązków należy prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej skierowanej do wszystkich grup interesariuszy związanych ze Stowarzyszeniem. Małek będzie także zaangażowana w stworzenie strategii komunikacji IAA Polska na najbliższe lata oraz podejmowane przez organizację inicjatywy, w tym projekt nowych jednoźródłowych badań mediów.

Małek ma prawie 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych, a także tworzeniu strategii komunikacji. Dotychczas była związana z agencją PR Consulting’n more,  z ramienia której współpracowała między innymi z firmami takimi jak Multikino Media, IMS S.A., AkzoNobel, Volkswagen, Nestle czy CEDC. Ponadto ma w swoim portfolio projektową współpracę z agencją Stor9_ oraz doświadczenie w pracy w Grupie TVN S.A. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (filologia polska) oraz Szkoły Głównej Handlowej (zarządzanie projektami).

– IAA Polska czeka bardzo ciekawy rok. Zarówno z uwagi na inicjatywy własne, jak i w związku z rozwojem projektu jednoźródłowych badań mediów – mówi Katarzyna Małek – To wyróżnienie móc współpracować
z tak prestiżowym gronem, jak to zrzeszone w Stowarzyszeniu – dodaje.

IAA Polska to jedyne w Polsce stowarzyszenie, które zrzesza przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: marketerów, agencje reklamowe, domy mediowe, media, audytorów mediowych
i agencje badawcze. Aktualnie jest ich ponad 120, a drugą co do wielkości grupę stanowią marketerzy.

 ***

IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r. i jest jedyną organizacją w naszym kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej.  Priorytetowym zadaniem Stowarzyszenia jest dbałość o to, by głos polskiej branży marketingowej był obecny i szanowany w debacie publicznej. W tym celu Stowarzyszenie podejmuje działania na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów, wpływa na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej, kształtuje wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.

 

Comments

comments

257
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...