Katarzyna Malczewska-Błaszczuk nową dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec
Informacja Prasowa - 29.10.2019Katarzyna Malczewska-Błaszczuk nową dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec
1 października stanowisko dyrektora ds. marketingu Grupy Żywiec objęła Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską która awansowała do struktur globalnych Grupy HEINEKEN i pełni obecnie funkcjęSenior Director Global International Brands.
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu
i sprzedaży. Ostatnie cztery lata spędziła za granicą pełniąc role dyrektora marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych.
Pod przewodnictwem Katarzyny Zespół Marketingu w Serbii stworzył strategię rozwoju portfolio marek ukierunkowaną na wzrost wartości, znacząco zwiększył sprzedaż marki Heineken i wzmocnił pozycję mainstreamowej części portfela. Podczas pracy w Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach Katarzyna przyczyniła się m.in do podwojenia udziału innowacji w sprzedaży, wzrostu udziałów rynkowych marek lokalnych i przywrócenia pozytywnych trendów sprzedaży marki Heineken.
Przed podjęciem zadań w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken, Katarzyna pełniła role zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec w tym funkcje marketing managera marki Tatra, marek regionalnych i innowacji oraz managera ds. Trade Marketingu.
Wcześniej przez 10 lat Katarzyna związana była z firmą Coca-Cola Poland Services.
Katarzyna jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.