Katarzyna Kochaniak i Paweł Sławski partnerami zarządzającymi agencji Arskom

Jerzy Ciszewski - 04.01.2019
269

Katarzyna Kochaniak i Paweł Sławski partnerami zarządzającymi agencji Arskom

Katarzyna Kochaniak i Paweł Sławski partnerami zarządzającymi agencji Arskom

Partnerami zarządzającymi agencji Arskom od stycznia zostali Katarzyna Kochaniak i Paweł Sławski. Przejęli część zadań Rafała Romaniuka, który awansował na stanowisko prezesa firmy.

Katarzyna Kochaniak z agencją Arskom związana jest od października 2017 roku. Wcześniej pracowała na stanowisku account managera, a następnie account directora. Paweł Sławski do Arskomu dołączył w czerwcu 2018 roku jako account director.

Do obowiązków nowych partnerów należy codzienne zarządzanie zespołem, obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych.

To duet, który znakomicie się uzupełnia. Kasia jest jednym z najlepszych w Polsce ekspertów od PR sportowego, z kolei Paweł jak mało kto zna media sportowe. Razem budują zwycięski zespół. Dla mnie jednak poza ich kompetencjami, najważniejsze są wartości, którymi kierują się w życiu – mówi Rafał Romaniuk, prezes agencji Arskom.

Dr Katarzyna Kochaniak z branżą komunikacji związana jest od 15 lat. Jako dziennikarka zdobywała doświadczenie w polskiej sekcji radia BBC oraz w „Magazynie Olimpijskim”. Pracowała jako rzecznik prasowa Polskiego Związku Koszykówki, Polskiego Związku Piłki Siatkowej, dyrektor ds. PR Ligi Światowej, dyrektor ds. PR GE Money Bank Warsaw Open z cyklu Swatch FIVB World Tour oraz PR manager Mistrzostw Europy Koszykarzy – EuroBasket 2009 Poland. Była także doradcą Ministra Sportu i Turystyki i rzecznikiem prasowym resortu. Przed dołączeniem do Arskomu przez dwa lata pracowała w agencji Inside Outside PR, gdzie odpowiadała między innymi za komunikację Speedway Grand Prix na PGE Narodowym.

Z kolei, Paweł Sławski jest managerem z ponad 12-letnim doświadczeniem w mediach. Pracował dla największych tytułów prasowych w Polsce (m. in. Dziennik, Fakt, Przegląd Sportowy). Jako wieloletni szef działu fotograficznego newsroomu sportowego Onet-RAS Polska zdobył doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem. Przed przejściem do Arskomu przez 3 lata na stanowisku sport business project directora w grupie Onet-RAS Polska odpowiadał za projekty specjalne segmentu sportowego wydawnictwa. W ramach tego obszaru wprowadzał na rynek nowe projekty wydarzeń sportowych, takich jak Plebiscyt Przeglądu Sportowego na Najlepszego Sportowca Polski, Kongres Miast Sportowych, Złote Kolce. Paweł to także wieloletni juror Polskiego Konkursu Fotografii Sportowej. Współpracował również przy wspólnym projekcie Akademii Leona Koźmińskiego, FIFA, PGE Narodowego i Przeglądu Sportowego jako wykładowca.

Dla mnie to niewątpliwie ogromne wyróżnienie, ale też nobilitacja. Uwielbiam wyzwania, zwłaszcza te w obszarze sportu, a Arskom dostarcza ich każdego dnia, co jest niezwykle rozwijające – mówi Katarzyna Kochaniak. – Współpraca z tak zgranym i utalentowanym zespołem jest tym, czego życzę każdemu nie tylko na Nowy Rok. Jestem przekonana, że zbiór cech i umiejętności, które zgromadziliśmy pod szyldem Arskomu, da wyjątkową jakość na rynku polskich agencji.

Przez ten rok zrobiliśmy wspólnie kilka maratońskich dystansów, a z każdym kolejnym wiemy, jak Arskom będzie wyglądał za rok, dwa czy pięć lat. To miejsce pozytywnie napędza do działania. Budujemy krok po kroku stabilną i ekspercką firmę, w której chce się pracować, a klienci doceniają uczciwych i rzetelnych profesjonalistów – dodaje Paweł Sławski.

 

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...