Katarzyna Jędrachowicz została PR managerem agencji OS3

Redakcja PR - 16.08.2017
83

Katarzyna Jędrachowicz została PR managerem agencji OS3

Katarzyna Jędrachowicz została PR managerem agencji OS3. To nie pierwszy transfer ze sportu do digitalu w ostatnim czasie. Dyrektor marketingu Legii Warszawa w czerwcu przeszedł do twórców Wiedźmina.

{"total_effects_actions":0,"total_draw_time":0,"layers_used":0,"effects_tried":0,"total_draw_actions":0,"total_editor_actions":{"border":0,"frame":0,"mask":0,"lensflare":0,"clipart":0,"text":0,"square_fit":0,"shape_mask":0,"callout":0},"effects_applied":0,"uid":"BE6A3C6A-6623-4FA2-9E81-4EE31A2AB1BE_1493499297607","width":2508,"photos_added":0,"total_effects_time":0,"tools_used":{"tilt_shift":0,"resize":0,"adjust":0,"curves":0,"motion":0,"perspective":0,"clone":0,"crop":0,"enhance":0,"selection":0,"free_crop":0,"flip_rotate":0,"shape_crop":0,"stretch":0},"origin":"gallery","height":3344,"subsource":"done_button","total_editor_time":35,"brushes_used":0}

Na nowym stanowisku Jędrachowicz dba o wizerunek OS3 w środowisku wewnętrznym i zewnętrznym oraz odpowiada za przygotowanie strategii PR dla Klientów agencji (m.in. www.bdsklep.pl). Raportuje bezpośrednio do Prezesa OS3 – Davida Meistera. Zastąpiła Martę Kindeusz przebywającą na urlopie macierzyńskim.

Pierwsze kroki w marketingu Jędrachowicz stawiała w 2009 pracując dla magazynu KMAG oraz firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.

W latach 2013-16 związana była z piłką ręczną. Współtworzyła EHF Euro 2016, które na całym świecie doceniono jako doskonale zorganizowane wydarzenie. Promowała PGNiG podczas Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 oraz Velux EHF Final 4 2016. Pozyskała oficjalnych partnerów dla PGNiG Superligi: Grupę Wirtualna Polska, Select, Suzuki Motor, Balticus Watches i AccorHotels.

Ostatnio zarządzała pracą działu promocji ekstraklasowej Lechii Gdańsk.

Jest magistrem marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Skończyła również Podyplomowe Studia Menedżerów Kultury na SGH.

Comments

comments

83
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...