Katarzyna Chocyk szefową projektu Polsat Media AdTube
Katarzyna Chocyk, senior brand partnerships executive w Polsat Media, została szefową projektu Polsat Media AdTube, platformy dla influencerów zrzeszającej 18 twórców treści video w internecie.
Zakres obowiązków Katarzyny Chocyk będzie obejmował sprzedaż nowej usługi z oferty Polsat Media oraz nadzór nad realizacją świadczeń reklamowych w kanałach social mediowych należących do influencerów.
Kasia Chocyk jest świetną kandydatką do prowadzenia tego projektu, przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w obszarze social mediów. Jestem przekonana, że rozpoczęcie współpracy z youtuberami w znaczący sposób podniesie atrakcyjność naszych akcji niestandardowych i stanie się istotnym kanałem komunikacyjnym dla naszych partnerów biznesowych. – komentuje Katarzyna Tomczuk, partnerships director w Polsat Media.
Katarzyna Chocyk jest związana z Polsat Media od października 2015 roku. Zajmuje się sprzedażą oraz realizacją akcji niestandardowych w takich programach jak Idol czy Kabaret na Żywo, a w przeszłości również Must be the Music. Tylko Muzyka oraz Top Chef.
Katarzyna Chocyk będzie raportowała bezpośrednio Katarzyny Tomczuk, partnerships director Polsat Media.