Kasztelan wjeżdża konno do Żabki. Nowy spot reklamowy już w TV

Informacja Prasowa - 29.04.2021
162

Kasztelan wjeżdża konno do Żabki. Nowy spot reklamowy już w TV

Kasztelan wjeżdża konno do Żabki. Nowy spot reklamowy już w TV

Żabka po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kreacją marketingową, tym razem zrealizowaną we współpracy z dostawcą piwa Kasztelan – Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do Żabki racz Waść wpaść, jest już emitowany w telewizji.

Spot z udziałem Kasztelana na koniu utrzymany jest w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem aktorów wcielających się w pracowników jednego ze sklepów sieci. W klientów sieci Żabka wcielali się w nich już m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek, bokser Mike Tyson czy skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch.

Naszą komunikację charakteryzuje niekonwencjonalny sposób, w jaki opowiadamy o codzienności. W ten sposób skradliśmy serca odbiorców. Jesteśmy wiarygodni, ponieważ opieramy się na sytuacjach, które wywołują lekki uśmiech, którego wszyscy potrzebujemy, zwłaszcza teraz, kiedy często jest on zakryty maseczką. Opracowany koncept daje elastyczność, możemy więc wspólnie z naszymi dostawcami tworzyć innowacyjne kreacje, zapraszając znane i lubiane osoby publiczne, czy łączyć niestandardowo koncepty reklamowe jak w przypadku współpracy z Carlsberg Polska i kampanią marki Kasztelan „Racz Waść Wpaść” – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.

Połączenie humoru sytuacyjnego znanego z kampanii Żabki ze spektakularną postacią Kasztelana na koniu, który i tym razem zaskoczy konsumentów swoją obecnością w mało oczekiwanym miejscu, to przepis na doskonałą kreację i uśmiech widzów. W końcu zakupy na grilla, to kontynuacja naszych biesiadnych tradycji przygotowań do spotkań przy jedzeniu i piwie – mówi Aleksandra Lipko-Kruk,  menedżerka marki Kasztelan.

Comments

comments

162
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...