Karolina Maria Siudyła nominowana do nagrody Polish Businesswoman Awards [aktualizacja]

Redakcja PR - 10.04.2017
299

Karolina Maria Siudyła nominowana do nagrody Polish Businesswoman Awards

Karolina Maria Siudyła, dyrektor zarządzająca agencji MagnifiCo, została nominowana do prestiżowej nagrody Polish Businesswoman Awards. Organizatorem konkursu jest magazyn i portal kobiet biznesu Businesswoman & life. 

Redakcja magazynu Businesswoman & life po raz szósty organizuje konkurs i galę Polish Businesswoman Award. W tegorocznej edycji nominowanych jest 26 kandydatek. W zaszczytnym gronie znalazła się Karolina Maria Siudyła, dyrektor zarządzająca MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS.

Aby oddać głos na panią Karolinę, wystarczy wysłać SMS o treści AT.BR.41, na numer na numer 74068. Koszt SMS to 4,92 zł z VAT

Głosowanie trwa do do 21.04.2017. Gala finałowa konkursu odbędzie się 22 kwietnia 2017 w Warszawie.

W rozmowie z naszym portalem Karolina Maria Siudyła komentuje:

Bardzo się cieszę z tej nominacji, bo jest dowodem na to, że rynek widzi efekty mojej pracy. Rozwój agencji MagnifiCO&Marketing&PRconsultants i wyjście poza razy Public Relations w stronę Visual Merchandisingu jest celem nadrzędnym moich działań w tym roku. Niezależnie od werdyktu, bardzo się cieszę i dziękuję za dodanie wiatru w skrzydła.

 Karolina Maria Siudyła – pracuje  w Public Relations od 19. roku życia, kiedy jako studentka I roku Politologii i Nauk Społecznych dostała pracę w biurze prasowym Posłanki Ziemi Opolskiej.
W 2003 roku założyła agencję magnifiCO, którą w 2010 roku wprowadziła na mniejszy parkiet Polskiej Giełdy Papierów Wartościowych – New Connect. Opracowała i zrealizowała w swojej karierze strategie wizerunkowe dla takich klientów jak Western Union, Deutsche Bank. Bank Pocztowy, Allegro, Avon, Asus, Microsoft, Sony Playstation, Farmona, Mattel Poland, Black Red White i wielu innych.

W 2015 roku ukończyła kursy z zakresu Visual Merchandisingu w Mediolanie i Londynie. 2016 roku postanowiła poszerzyć zakres działań agencji MagnifiCO Marketing&PR COnsultants o Visual Merchandising i dbać o wizerunek klientów nie tylko w mediach, ale również poprzez projektowanie wystaw i wnętrz sklepów oraz produkcję sesji zdjęciowych na potrzeby komunikacji w mediach społecznościowych.

Comments

comments

299
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...