Karolina Kawska obejmuje stanowisko Head of Customer Success w Tigers

Informacja Prasowa - 08.06.2021
150

Karolina Kawska obejmuje stanowisko Head of Customer Success w Tigers

Karolina Kawska obejmuje stanowisko Head of Customer Success w Tigers

Nową funkcję Head of Customer Success Karolina Kawska objęła oficjalnie z początkiem czerwca. Pokieruje zintegrowanym teamem social media i performance, w ramach nowo utworzonego, interdyscyplinarnego zespołu specjalistów Tigers.

Tigers to jedna z najdynamiczniej rozwijających się organizacji na rynku agencji marketingowych w Polsce, gdzie od marca 2020 roku Kawska rozwijała zespół social media.

Przez ostatnie 14 miesięcy zbudowałam w Tigers bardzo mocny zespół specjalistów social media, którego skład zwiększył się z 7 do 18 osób. Wspólnie podwoiliśmy przychody z tej linii biznesu, średnia wartość klienta wzrosła o 245%, wygraliśmy kilka dużych przetargów i pozyskaliśmy zaufanie wielu nowych partnerów biznesowych. Teraz czas na integrację zespołu Tigers i bliższą współpracę specjalistów od komunikacji digitalowej ze specjalistami od performance marketingu, którzy do tej pory działali w dwóch odrębnych zespołach. Dzięki bliższej współpracy i codziennej wymianie doświadczeń, możemy jeszcze lepiej projektować działania, które przekładają się na rozwój biznesów i sukcesy klientów w digitalu. Jestem maksymalistką, przez co dużą uwagę przykładam do jakości, ale też inspiruję innych do takiego podejścia. Nieustanny rozwój i dążenie do doskonałości wpisane w wartości firmy są mi bardzo bliskie.  Naturalnie wybieram pracę z najlepszymi, a Tigers uważam właśnie za taką organizację  – mówi Karolina Kawska, Head of Customer Success w Tigers.

Karolina Kawska w przeszłości pracowała jako prezenterka radiowa i telewizyjna, a w 2012 roku dołączyła do agencji PR Media Forum, gdzie zarządzała zespołem oraz prowadziła projekty głównie w obszarze PR korporacyjnego i zarządzania kryzysowego. W 2018 roku jako PR Manager platformy Storytel uczestniczyła w kreowaniu i realizacji wielokrotnie nagradzanych kampanii promocyjnych. Z Tigers była związana przez 3 lata od 2015 r. jako Head of PR, zaś w okresie marzec 2020 – maj 2021 pełniła funkcję Head of Social Media.

Karolina jest związana z firmą niemal przez całą jej historię, a w ostatnim roku dała się poznać jako świetna menedżerka. Nie widzę na całym rynku osoby, która ma lepsze predyspozycje do zbudowania interdyscyplinarnego zespołu digital marketingowego, który zawalczy skutecznie o wyniki Klientów” – podsumował CEO Tigers, Franciszek Georgiew.

Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Milwaukee, Salad Story, Herbalife, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).

Comments

comments

150
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...