– Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy utworzyła nowy dział Marketingu i Rozwoju Biznesu.

Informacja Prasowa - 15.07.2021
82

Strategia rozwoju MDDP

Strategia rozwoju MDDP

 

– Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy utworzyła nowy dział Marketingu i Rozwoju Biznesu. Od 1 lipca trzyosobowy zespół rozwija markę kancelarii i wspiera prawników w promocji poszczególnych praktyk. Pracuje także nad  wzmocnieniem oferty doradztwa prawnego i podatkowego we współpracy z dotychczasowym zespołem marketingu spółki doradztwa podatkowego. To jeden z elementów realizowanej przez MDDP strategii rozwoju grupy.

Nowy zespół będzie się koncentrował na wspieraniu obszarów, w których kancelaria już zbudowała swoją pozycję rynkową. Będzie także pomagał w ekspansji usług doradztwa prawnego w nowych dziedzinach.

Klienci potrzebują kompleksowego wsparcia prawnego i podatkowego. Chcemy radykalnie przyspieszyć nasz rozwój i jeszcze silniej zintegrować kompetencje naszych ekspertów. To jest kierunek, w jakim zmierza nowoczesne doradztwo i jestem przekonany, że kompetencje nowego zespołu marketingu i rozwoju biznesu odegrają ważną rolę w tym strategicznym procesie.” – powiedział Tomasz Olkiewicz, Partner Zarządzający w MDDP Olkiewicz i Wspólnicy.

Kto dołącza do MDDP?

 Barbara Lenarcik – Dyrektor w Zespole Marketingu i Rozwoju Biznesu

Barbara posiada prawie trzydziestoletnie doświadczenie w obszarze marketingu i rozwoju biznesu zdobyte w branży usług profesjonalnych. Pracowała w firmie z tzw. Wielkiej Czwórki oraz w największych polskich kancelariach prawnych i czołowym banku komercyjnym. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych i rozwoju biznesu. Jej pasją jest rozwijanie długoterminowych programów relacyjnych, lojalnościowych i sprzedażowych. Współtworzyła i prowadziła inicjatywy dedykowane członkom rad nadzorczych, dyrektorom HR oraz programy aktywnego wspierania przedsiębiorczości kobiet i promowania korzyści z różnorodności.

Marcin Woliński – Menedżer w Zespole Marketingu i Rozwoju Biznesu

Marcin posiada ponaddwudziestoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i marketingu, szczególnie we wspieraniu szeroko pojętego sektora profesjonalnych usług doradczych. Pracował zarówno dla czołowych firm konsultingowych, jak i dynamicznych polskich kancelarii prawnych. Specjalizuje się w działaniach komunikacyjnych i PR, zwłaszcza w zakresie content marketingu (w tym video) i opracowywaniu strategicznych materiałów marketingowych.

Paulina Berska – Starszy Specjalista w Zespole Marketingu i Rozwoju Biznesu

Paulina posiada kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu prawniczego. Specjalizuje się przede wszystkim w Digital i Visual Marketingu. Doświadczenie zdobywała w dynamicznie rozwijających się polskich kancelariach prawnych, gdzie zajmowała się zarządzaniem i zaangażowaniem społeczności w kanałach social media. Odpowiadała również za systemy zarządzania wiedzą oraz odświeżenie identyfikacji wizualnej.

Comments

comments

82
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...