Kanały social media PORTA oraz UNIQA ze wsparciem Bluerank
Dwóch kolejnych liderów swoich branż dołączyło w ostatnim czasie do grona klientów Bluerank, nawiązując współpracę w obszarze działań w mediach społecznościowych.
–Traktujemy Facebook przede wszystkim jako kolejny kanał kontaktu z klientami. Dlatego postawiliśmy silny nacisk na obsługę klientów. Elementem profilu jest komunikator, który będzie miał wbudowanego bota odpowiadającego na pytania klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu – Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w UNIQA Polska
-Obecnie klientki bardzo aktywnie poszukują informacji o produktach w kanałach społecznościowych. Facebook, Instagram oraz własny blog stały się dla nas naturalną przestrzenią do rozmowy. Wyjaśniamy, edukujemy i pomagamy podjąć bardziej świadome decyzje zakupowe. Budowanie pozytywnego doświadczenia jest dla nas bardzo ważne – Piotr Chodak, PR and Digital Marketing Manager w PORTA KMI POLAND
Comments
