Kanały social media PORTA oraz UNIQA ze wsparciem Bluerank

Informacja Prasowa - 10.07.2019
38

Kanały social media PORTA oraz UNIQA ze wsparciem Bluerank

Dwóch kolejnych liderów swoich branż dołączyło w ostatnim czasie do grona klientów Bluerank, nawiązując współpracę w obszarze działań w mediach społecznościowych.

UNIQA to jeden z liderów rynku ubezpieczeń, przodujący w ubezpieczeniu majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz ich mieszkańców. Chroni 50 proc. spółdzielni mieszkaniowych, 40 proc. wspólnot mieszkaniowych oraz ponad 500 000 mieszkań. W sumie produkt z logo UNIQA ma ponad 1 000 000 klientów, a firma działa w Polsce od ponad 30 lat. Bluerank wspiera UNIQA w obszarze komunikacji na portalu Facebook, gdzie głównym celem jest budowa pozytywnego wizerunku marki oraz obsługa klientów.

Traktujemy Facebook przede wszystkim jako kolejny kanał kontaktu z klientami. Dlatego postawiliśmy silny nacisk na obsługę klientów. Elementem profilu jest komunikator, który będzie miał wbudowanego bota odpowiadającego na pytania klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu – Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w UNIQA Polska

PORTA to kluczowy gracz rynku drzwi, prowadzący biznes o zasięgu światowym. Firma PORTA projektuje drzwi w oparciu o najwyższe standardy i aktualne trendy we wzornictwie, równocześnie dbając o najlepszą jakość i bezpieczeństwo. Bluerank jest odpowiedzialny za komunikację na profilach PORTA na portalach Facebook i Instagram. Współpraca przewiduje prowadzenie działań przez rok z możliwością przedłużenia.

-Obecnie klientki bardzo aktywnie poszukują informacji o produktach w kanałach społecznościowych. Facebook, Instagram oraz własny blog stały się dla nas naturalną przestrzenią do rozmowy. Wyjaśniamy, edukujemy i pomagamy podjąć bardziej świadome decyzje zakupowe. Budowanie pozytywnego doświadczenia jest dla nas bardzo ważne – Piotr Chodak, PR and Digital Marketing Manager w PORTA KMI POLAND

 –Media społecznościowe odgrywają ważną rolę w Customer Journey konsumentów. Nasi eksperci skutecznie pomagają rozwijać synergię komunikacji online dwóm kolejnym topowym markom, które zdecydowały się rozszerzyć współpracę z naszą firmą, tym razem o obszar social media. To daje ogromną satysfakcję, bo pokazuje zaufanie jakie zbudowaliśmy. Komunikacja i promocja w mediach społecznościowych to obecnie jeden z najbardziej intensywnie rosnących obszarów usług spośród całej palety rozwiązań o charakterze bezpośredniego efektu, które świadczymy by zagospodarować całe ścieżki zakupowe konsumentów naszych Partnerów – Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Comments

comments

38
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...