Polskie projekty z nominacjami do EMEA SABRE Awards

Redakcja PR - 19.04.2017
230

Polskie projekty powalczą o nagrodę EMEA SABRE Awards

The Holmes Report ogłosiło wczoraj nominację do prestiżowych nagród EMEA SABRE Awards. Shortlista obejmuje kilkadziesiąt projektów, z których kilka jest autorstwa agencji z Polski. O EMEA SABRE Awards powalczą: MSLGROUP Poland, BrandLab, FleishmanHillard, Garden of Words, Partner od Promotion, Publicon i Walk PR. 

Polski oddział MSLGROUP dostał nominację w kategorii Baltic za projekt „Skarb Nathana Drake’a”, zrealizowany dla PlayStation Polska. W tej samej kategorii nominowano Garden of Words za kampanię „Śniadanie daje moc” na zlecenie koalicji  Partnerstwo dla Zdrowia oraz BrandLab za kampanię społeczną poruszającą problem schizofrenii, realizowaną wspólnie z Janssen-Cilag Polska Sp. z o.o. .  FleishmanHillard dostał nominację za kampanię „Koalicja bezpieczni w pracy”, w kategorii Baltic.

Zobacz:

Kampanie MSLGROUP CEE na shortliście EMEA SABRE Awards 2017

W kategorii Real Estate&Construction nominację wywalczyła agencja Partner of Promotion za projekt „I Love Warsaw”, realizowany na zlecenie Ghelamco Poland. Ta sama agencja ma szansę na statuetkę w kategorii Government Agencies za akcję „Open Door to Israel”, przygotowaną dla Ambasady Izraela w Polsce.

W kategorii Associations na nagrodę ma szansę Publicon – za kampanię Coffee Stories – #MeetMyChoice, przygotowaną na zlecenie Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). W kategorii CSR została nominowana kampania Walk PR Adamed SmartUp, realizowana na zlecenie Adamed Polska.

Tegoroczne projekty zostały wyłonione spośród ponad 2,4 tysiąca zgłoszeń. Jury liczyło ponad 40 osób. Gala wręczenia nagród obędzie się 23 maja w Londynie.

Źródło: Holmes Report

Comments

comments

230
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...