Kampanie świąteczne marek

Redakcja PR - 16.11.2016
198

Już od początku listopada rozpoczął się sezon na ozdoby i dodatki świąteczne.

Jest dopiero listopad, a agencje reklamowe i firmy zacierają już ręce, tworząc nowe kreacje świąteczne. Już dawno duch świąt został zabity przez wyścig reklam i ofert bożonarodzeniowych. Co nam zostaje? Jedynie śledzenie poczynań i wypatrywanie pierwszych oznak świąt. Kto wystartował na początku listopada? Oto kampanie świąteczne marek. 

Z kolekcją świąteczną już śpieszy Leroy Merlin – w ofercie znajdziemy dużo nawiązań do natury i tradycji, co widzimy w czerwonych bombkach, złotych ozdobach i girlandach. Nie zabraknie również czegoś dla miłośników bieli i chłodu. Srebro i arktyczne motywy wprowadzą domowników w zimowy klimat bez wychodzenia na zewnątrz. Oprócz powrotu do natury znajdzie się również miejsce na dużo światła – powiew nowoczesności w kolekcji, który wypełni nasze mieszkania w te ciemne dni.

Także marki odzieżowe nie zamierzają przespać świąt. Jedną z marek, która już wystartowała z ofertą świąteczną jest TOPSHOP – brytyjska sieć sklepów, dostępna również w Polsce. Oczywiście w krajach takich Wielka Brytania święta zaczynają się zaraz po gorącym okresie Halloween, które w Polsce jeszcze nie jest aż tak celebrowane – być może dlatego właśnie Polacy jeszcze nie są przyzwyczajeni do tak wczesnego szału bożonarodzeniowego, to jednak skutecznie zmienia się za sprawą reklam. Od kilkunastu dni witryny sklepów wyglądają już bardzo świątecznie

Nie próżnują nawet producenci bielizny. Marka Agent Provocateur już zaprezentowała nową kolekcję bielizny. Pomyślicie sobie: ,,Co ma wspólnego bielizna ze świętami?”. No, widać ma. Modelki na tych reklamach jednak nie kojarzą się z ciepłymi kapciami i czerwonym strojem Mikołaja – wręcz przeciwnie. Niektórzy wolą spędzać święta niezbyt grzecznie…

Ze świętami za to kojarzą się bardziej herbaty, grzańce i wszelkie napoje rozgrzewające – tu z kolekcją śpieszy już Ahmad Tea London (znów Wielka Brytania). Tutaj żadnej ekstrawagancji – na opakowaniach widnieją obrazki typowe dla świątecznego klimatu. Mamy pięknie przebrane za mikołaja króliczki, biały puch i mnóstwo złotych ozdób.

I w końcu jest! Coca-Cola wystartowała ze świąteczną kampanią. Chyba śmiało mogę powiedzieć, że wszyscy czekali na wielką, czerwoną ciężarówkę i tę charakterystyczną melodię. Zainteresowanie wzbudza też sama butelka i nalepka, która zmienia się w kokardkę jak za dotknięciem różdżki. Oczywiście kampania będzie obejmowała również inne obszary, o czym jesteśmy przekonani, patrząc na rozmach marki. Słynna ciężarówka niedługo przyjedzie też do Warszawy, dlatego Stadion Narodowy musi przygotować się na falę zmarzniętych fanów marki. My też tam będziemy!

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...