Kampanie Mindshare Polska z 4 nominacjami w MIXX Awards Europe

Informacja Prasowa - 20.05.2019
51

Kampanie Mindshare Polska z 4 nominacjami w MIXX Awards Europe

Projekty realizowane przez dom mediowy Mindshare Polska zdobyły aż 4 nominacje w tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards Europe. Docenione kampanie zostały przeprowadzone dla marek: AXE, Castoramy oraz Tymbarka.  

 Na shortliście MIXX Awards Europe, jednego z najważniejszych konkursów w branży digitalowej, znalazły się 3 kampanie Mindshare Polska. Będą one walczyć o nagrody w 4 kategoriach:

  • „social media” – kampania AXE „What’s your magic”
  • „effective use of data” – kampania “Castorama Inspires”, zgłaszana wraz z GroupM,
  • „virtual and augmented reality” oraz „branded content” – kampania „Tymbark Funbot”, zgłaszana razem z agencją GONG.

Dom mediowy po raz kolejny udowodnił, iż spektakularne wyniki – zarówno marketingowe, jak i  komunikacyjne – można osiągnąć dzięki wykorzystaniu najnowszych narzędzi digitalowych, jakościowego contentu, a także precyzyjnemu targetowaniu.

Zwycięzcy MIXX Awards Europe zostaną ogłoszeni 4 czerwca br. podczas gali Interact w Warszawie.

Comments

comments

51
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...