Kampania wizerunkowa CH Złote Tarasy
Kampania wizerunkowa CH Złote Tarasy
W grudniu na ekranach w warszawskich tramwajach, autobusach i metrze wyświetlano anonimową kampanię pt. „A co Ty dasz od siebie w te Święta?”. Dziś już wiemy, że pomysłodawcą spotu, który skłaniał warszawiaków do refleksji, były Złote Tarasy.
Anonimowy film okazał się zapowiedzią kampanii wizerunkowej przygotowanej przez Złote Tarasy. CZAS, EMPATIA, BLISKOŚĆ – to słowa opisujące ideę świąt Bożego Narodzenia, które są także głównym elementem świątecznego filmu Złotych Tarasów.
15-sekundowy spot składa się z trzech historii, które kończą się nagle bez wyjaśnienia.
Bohaterami są: zapracowana mama rozmawiająca przez telefon i ciągnące ją za rękaw dziecko; zmęczony mężczyzna siedzący po godzinach w biurze, a także niezadowolony klient odwiedzający jeden ze sklepów.
Tuż przed świętami Złote Tarasy udostępniły drugi spot – wyjaśniający zagadkowe historie i pokazujący, jak w sposób, w obliczu magii Świąt, kończą się szczęśliwie. Mama kończy rozmowę przez telefon, zwraca uwagę na córkę i wchodzi z nią do sklepu z zabawkami, ukochana żona w Wigilię wpada do biura zapracowanego męża, a niezadowolony klient zostaje miło przyjęty przez obsługę sklepu i wychodzi z uśmiechem na twarzy.
Wszak najlepsze prezenty, to bezcenne momenty. A te… tworzyć powinniśmy RAZEM. Nie tylko w Święta, ale także w ciągu roku.
Tegoroczna kampania CH Złote Tarasy to pierwsza taka reklama z sektora rynku nieruchomości komercyjnych, która sama w sobie nie ma takiego wydźwięku. Chociaż, część scen została zarejestrowana w przestrzeni Złotych Tarasów, ich uchwycenie nie miało na celu promocji centrum handlowego. Pomysłodawcy skupili się na pozytywnych emocjach, które powinny nam towarzyszyć w życiu codziennym. Spot to kolejny krok, który został podjęty przez CH Złote Tarasy jak- spółkę odpowiedzialą zarówno społecznie, jak i w biznesie. Kampania pozostaje w zgodzie z charakterem Złotych Tarasów, które podkreślają, że stanowią miejsce spotkań z rodziną i przyjaciółmi. Jest to miejsce, w którym można poczuć magię Świąt. Zaplanowana kampania obejmowała nośniki digital w środkach transportu miejskiego, klasyczny outdoor, ambient oraz targetowaną na Warszawę kampanię online, które- w oparciu o materiały wideo- opowiadały spójną historię umożliwiając dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców, zapewniając komunikację omnichannel.
Producentem świątecznego spotu Złotych Tarasów jest agencja QRA Production. Głównym pomysłodawcą projektu są Złote Tarasy.
Comments
