Kampania wizerunkowa CH Złote Tarasy

Jerzy Ciszewski - 18.12.2018
128

Kampania wizerunkowa CH Złote Tarasy

Kampania wizerunkowa CH Złote Tarasy

W grudniu na ekranach w warszawskich tramwajach, autobusach i metrze wyświetlano anonimową kampanię pt. „A co Ty dasz od siebie w te Święta?”. Dziś już wiemy, że pomysłodawcą spotu, który skłaniał warszawiaków do refleksji, były Złote Tarasy.

Anonimowy film okazał się zapowiedzią kampanii wizerunkowej przygotowanej przez Złote Tarasy. CZAS, EMPATIA, BLISKOŚĆ – to słowa opisujące ideę świąt Bożego Narodzenia, które są także głównym elementem świątecznego filmu Złotych Tarasów.

15-sekundowy spot składa się z trzech historii, które kończą się nagle bez wyjaśnienia.
Bohaterami są: zapracowana mama rozmawiająca przez telefon i ciągnące ją za rękaw dziecko; zmęczony mężczyzna siedzący po godzinach w biurze, a także niezadowolony klient odwiedzający jeden ze sklepów.

Tuż przed świętami Złote Tarasy udostępniły drugi spot – wyjaśniający zagadkowe historie i pokazujący, jak w sposób, w obliczu magii Świąt, kończą się szczęśliwie. Mama kończy rozmowę przez telefon, zwraca uwagę na córkę i wchodzi z nią do sklepu z zabawkami, ukochana żona w Wigilię wpada do biura zapracowanego męża, a niezadowolony klient zostaje miło przyjęty przez obsługę sklepu i wychodzi z uśmiechem na twarzy.

Wszak najlepsze prezenty, to bezcenne momenty. A te… tworzyć powinniśmy RAZEM. Nie tylko w Święta, ale także w ciągu roku.

Tegoroczna kampania CH Złote Tarasy to pierwsza taka reklama z sektora rynku nieruchomości komercyjnych, która sama w sobie nie ma takiego wydźwięku. Chociaż, część scen została zarejestrowana w przestrzeni Złotych Tarasów, ich uchwycenie nie miało na celu promocji centrum handlowego. Pomysłodawcy skupili się na pozytywnych emocjach, które powinny nam towarzyszyć w życiu codziennym. Spot to kolejny krok, który został podjęty przez CH Złote Tarasy jak- spółkę odpowiedzialą zarówno społecznie, jak i w biznesie. Kampania pozostaje w zgodzie z charakterem Złotych Tarasów, które podkreślają, że stanowią miejsce spotkań z rodziną i przyjaciółmi. Jest to miejsce, w którym można poczuć magię Świąt. Zaplanowana kampania obejmowała nośniki digital w środkach transportu miejskiego, klasyczny outdoor, ambient oraz targetowaną na Warszawę kampanię online, które- w oparciu o materiały wideo- opowiadały spójną historię umożliwiając dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców, zapewniając komunikację omnichannel.

Producentem świątecznego spotu Złotych Tarasów jest agencja QRA Production. Głównym pomysłodawcą projektu są Złote Tarasy.

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...