Kampania UJ – 3,5 mln zasięgu, 54 tysiące wejść na www

Redakcja PR - 20.06.2017
138

Kampania UJ - 3,5 mln zasięgu, 54 tysiące wejść na www

Przekraczający 3,5 mln zasięg w Internecie, 54 tysiące wejść na stronę www.kierunek.uj.edu.pl i 700 osób uczestniczących w Spotkaniach z Mistrzem – tak podsumować można trwającą trzy miesiące kampanię „Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?”, promującą studia na UJ.

Skojarzenie studiów, jako idealnego czasu na poznanie mentorów i obranie kierunku dalszego rozwoju osobistego, było ideą przewodnią kampanii Uniwersytetu Jagiellońskiego, dedykowanej przyszłym studentom uczelni – głównie młodzieży uczącej się w szkołach średnich.

Wybitni naukowcy z UJ i jednocześnie nietuzinkowe osobowości – biotechnolog dr hab. Justyna Drukała, psychiatra i terapeuta prof. dr hab. med. Bogdan de Barbaro, biolog prof. dr hab. Ryszard Laskowski oraz chemik prof. dr hab. Wojciech Macyk weszli w rolę ambasadorów akcji. Wystąpili w materiałach wideo, promujących kampanię, a także aktywnie zaangażowali się w udział w „Spotkaniach z Mistrzem”, organizowanych specjalnie dla młodzieży licealnej w czterech miastach południowej Polski – w Krakowie, Kielcach, Katowicach i Rzeszowie.

W ramach kampanii zrealizowano także projekt „Komentarz Mistrza #matura2017” polegający na bieżącym przygotowywaniu komentarzy do zadań maturalnych z kolejnych przedmiotów. Pracownicy naukowi UJ, pełniący w projekcie rolę ekspertów, opracowali w sumie 17 komentarzy zawierających omówienie prawidłowej odpowiedzi oraz wyjaśnienie, na czym polegała trudność zadania i jakie umiejętności maturzystów ono weryfikowało.

Główna idea kampanii znalazła swoje odbicie również w konkursie #rozpoznajmistrza prowadzonym w mediach społecznościowych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zadaniem biorących udział w konkursie było wskazanie nazwisk słynnych studentów UJ na podstawie ujawnionych informacji i ciekawostek.

Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa (www.kierunek.uj.edu.pl) dedykowana kandydatom na studia i będąca jednocześnie kompendium wiedzy o Uniwersytecie Jagiellońskim, zasadach rekrutacji, samym Krakowie oraz bazą aktualności związanych z kampanią „Spotkanie z Mistrzem”.

Działania realizowane w ramach kampanii „Spotkanie z Mistrzem” były wspierane reklamowo w Internecie oraz outdoorowo – na nośnikach typu citylight oraz na billboardach w Katowicach, Kielcach, Krakowie i Rzeszowie. Za koncepcję kreatywną i realizację projektu odpowiadała agencja Planet PR współpracująca z agencjami Gravity i Visual Branding.

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...