Kampania serialu Blok Ekipa

Redakcja PR - 27.09.2016
213

Agencja Cyber Kids on Real współpracuje ze stacją już od roku.

Agencja Cyber Kids on Real zrealizowała kampanię promocyjną nowego sezonu kultowego serialu „Blok Ekipa”, emitowanego w stacji Comedy Central. Kampania, której celem jest pozyskanie nowej widowni ruszy 25 września, wraz z premierą serialu. Jest emitowana na platformach internetowych i telewizyjnych VIACOM, w prasie (Playboy, CKM i Fakt) oraz na platformach: Interia.pl i Media Impact Polska i w social mediach. 

Blok Ekipa” to animowany serial Bartosza Walaszka (autora m.in. serialu „Kapitan Bomba”), który ironicznie odnosi się do polskiej rzeczywistości. Serial na YouTube przyciąga niemal 800 000 subskrybentów, a najpopularniejsze odcinki notują ponad 2 miliony odsłon.

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła koncepcję kreatywną kampanii, zrealizowała wszystkie jej formaty oraz przygotowała landing page: http://blokekipa.comedycentral.pl z rozrywkowym kontentem, konkursem i grą.

Wymyślając kampanię dla tak wyrazistego serialu, kreacja musi znajdować się w jego estetyce. Dzialiśmy w jego przestrzeni,  nie tworząc alternatywnego, zbędnego kontentu. W świat „Blok Ekipy” zaimplementowaliśmy spójną z serialem ideę, stąd hasło przewodnie kampanii „Kto nie chciał nosić teczki, musi dźwigać broweczki. – powiedział Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real

Cyber Kids on Real współpracuje z Comedy Central od 2015 roku.

BE_02

Cyber Kids on Real to agencja reklamowa realizująca kampanie ATL, Digital. Równolegle z pracami dla klientów eksperymentują w realizacjach z pogranicza sztuki i dizajnu. Prace agencji zostały nagrodzone w konkursach: KTR, Projekt Roku, Kreatura, MUST HAVE, Dobry Wzór, Webstar. Projekty Cyber Kids on Real prezentowane są na Polskich oraz międzynarodowych wystawach, galeriach i festiwalach. Więcej informacji na www.cyberkids.pl

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, VIVA, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Dopełnieniem linearnej oferty są aplikacje (m.in. MTV Play i Nickelodeon Play) oraz witryny internetowe oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków.
Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

 

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...