Kampania samplingowa L’OR

Informacja Prasowa - 26.07.2019
15

Kampania samplingowa L’OR

25 sierpnia rozpoczęła się kampania samplingowa kapsułek L’OR kompatybilnych z ekspresami Nespresso realizowana wraz z National Geographic. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.

Trwa sampling kapsułek kompatybilnych z ekspresami Nespresso, dodawanych do prenumeraty National Geographic. Odbiorcy prenumeraty z Warszawy, Poznania, Krakowa, Gdańska i Wrocławia mogą spodziewać się darmowych próbek trzech kapsułek L’OR, przeznaczonych do ekspresów Nespresso. L’OR to marka należąca do grupy Jacobs Douwe Egberts.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, która wraz z jednostką Havas Engage, odpowiedzialną za wysyłkę i weryfikację formularzy, prowadzi akcję samplingową, na którą można zapisać się przez internet na stronie www.kawalor.pldo końca roku. Kreację przygotował klient.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...