Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie® Awards for Women

Informacja Prasowa - 16.11.2022
86

Nagrody biznesowe Stevie® Awards powstały w 2002 r., by honorować i wzbudzać publiczne uznanie dla osiągnięć światowych organizacji i pracujących dla

Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie® Awards for Women

Kampania Resideo „Smart Boy 2 | Smart Trick ” zdobyła złotą nagrodę w konkursie Stevie® Awards for Women, który honoruje kobiety na stanowiskach kierowniczych, przedsiębiorczynie i firmy, którymi kierują. Laureatów ogłoszono podczas uroczystej gali w Caesars Palace w Las Vegas w piątek, 11 listopada. 

Tegoroczna gala rozdania nagród Stevie® Awards for Women in Business już za nami!

Nagrody biznesowe Stevie® Awards powstały w 2002 r., by honorować i wzbudzać publiczne uznanie dla osiągnięć światowych organizacji i pracujących dla nich profesjonalistów. Wśród jurorów znajduje się wielu szanowanych na świecie menedżerów, przedsiębiorców, innowatorów i pedagogów biznesu. Każdego roku organizacje z ponad 70 krajów zgłaszają do konkursu Stevie® Awards ponad 12 000 nominacji.

Jednym z 8 konkursów wchodzących w skład Stevie® Awards jest Stevie® Awards for Women in Business, którego celem jest wyróżnienie osiągnięć przedsiębiorczyń, kobiet na stanowiskach kierowniczych oraz organizacji, którymi kierują. W tym roku do Stevie® Awards for Women in Business zgłoszono ponad 1500 projektów do ponad 100 kategorii, takich jak: Executive of the Year, Entrepreneur of the Year, Company of the Year, Startup of the Year, Women Helping Women oraz Women Run Workplace of the Year. Finaliści zostali wyłonieni na podstawie średnich ocen ponad 200 profesjonalistów biznesowych z całego świata. Ich wyniki również zadecydowały o przyznaniu Złotej, Srebrnej i Brązowej Nagrody Stevie®, wręczonych podczas 19. dorocznej kolacji i prezentacji w Las Vegas. Resideo zdobyło złotą nagrodę w kategorii “Communications or PR Campaign of the Year – Technology”.

O kampanii „Smart Boy 2 | Smart Trick”

W wyniku pandemii COVID-19 funkcja naszych domów znacznie się poszerzyła. Strefy wcześniej ograniczone do odpoczynku stały się wielofunkcyjnymi przestrzeniami, w których nie tylko mieszkamy, ale też pracujemy, uprawiamy sporty i bawimy się. Zmiana ta sprawiła, że zaczęliśmy poświęcać więcej czasu oraz uwagi do zarządzania przestrzenią swoich domów, co z kolei doprowadziło do większego zainteresowania technologiami smart home.  Na fali tych zmian Resideo postanowiło wprowadzić inteligentny termostat evohome evolved, który umożliwia łatwe kontrolowanie temperatury w domu. Firma promowała go w krajach Europy Środkowo-Wschodniej poprzez kampanię „Smart Boy 2 | Smart Trick”, będącą kontynuacją akcji „Smart Boy”.

Punktem wyjścia kampanii było badanie, w którym udział wzięli właściciele mieszkań. Jego wyniki pokazały, że aż 26% respondentów jest niezadowolonych z temperatury panującej w domu. Ponadto, 38% właścicieli mieszkań nie ma możliwości dostosowania temperatury osobno w każdym pomieszczeniu domu, przy czym 82% chciałoby mieć taką możliwość. Mniejsza grupa respondentów (15%), która ma możliwość kontrolowania temperatury w miejscu zamieszkania, jednak tego nie robi, tłumaczy, że korzystanie z tej funkcji jest za trudne i zbyt czasochłonne. Prawie jedna trzecia (28%) właścicieli mieszkań przyznała, że ma w miejscu zamieszkania do czynienia z konfliktami związanymi z temperaturą i należą one do najczęstszych przyczyn kłótni pomiędzy domownikami.

Firma Resideo, której przyświeca hasło „Komfort dla każdego” postanowiła zwrócić się więc do konsumentów oraz instalatorów i zakomunikować im, że nowoczesne technologie są łatwe w użyciu i w instalacji.

Filarem kampanii jest spot oparty na storytellingu. Przedstawia historię chłopca, który uczy swoich dziadków korzystania ze świeżo zamontowanego termostatu evohome evolved. Film został obejrzany prawie 3 mln razy w Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Polską wersję można obejrzeć pod tym linkiem.

Sukces kampanii Smart Boy, której spot „Pawełek sam w domu” został nagrodzony w konkursie Spotlight, uwydatnił potencjał zastosowanego konceptu. Zdecydowałam się więc na jego kontynuację. Poszłam jednak o krok dalej i zbudowałam wielokanałową kampanię z wykorzystaniem m.in. digital marketingu, mediów społecznościowych i media relations. Dzięki tym działaniom, Smart Boy 2 ze spotem „Pawełek – bohater domu” na czele wygenerował zasięg na poziomie blisko 30 mln – mówi Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji Resideo w regionie EMEA.

Stevie® to już drugie wyróżnienie dla Smart Boy 2. Kampania otrzymała także platynową nagrodę w kategorii „YouTube Video” w konkursie MarCom Awards.

Resideo jako globalny dostawca komfortu

Resideo jest wiodącym światowym dostawcą rozwiązań zapewniających komfort i bezpieczeństwo, głównie w środowiskach mieszkaniowych, oraz dystrybutorem urządzeń niskiego napięcia i urządzeń zabezpieczających. Jego asortyment obejmuje: armaturę grzewczą oraz wodną, produkty do sterowania ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją. Firma, ze swoim 130-letnim dziedzictwem, jest już obecna w ponad 150 milionach domów i instaluje 15 milionów systemów każdego roku. Resideo jest globalną firmą o wartości 4,8 miliarda USD oraz zatrudnieniu około 14 500 pracowników.

Comments

comments

86
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...