Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Spotlight

Informacja Prasowa - 09.11.2020
39

Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Spotlight

Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Spotlight

Srebrną Nagrodę w konkursie Spotlight Awards otrzymał spot powstały w ramach kampanii „Pawełek sam w domu” (Smart Boy Campaign). Spot został zrealizowany przez agencję Procontent Communication we współpracy z Newsrm.tv na zlecenie Resideo.

Kampania  „Pawełek sam w domu” otrzymała 97 punktów w kategorii Video/Audio: Commercial/Ad/PSA. Kampania Resideo przedstawia rozwiązania dla inteligentnego i bezpiecznego domu. Czujnik tlenku węgla, detektor dymu, termostat, kamerę bezpieczeństwa oraz czujnik zalania umieszczono w historii opartej na zaufaniu i idei storytellingu, dzięki której w kreatywny sposób przybliżono produkty Honeywell Home. Marka opowiada historię, która wywoła u widzów pozytywne emocje, dzięki czemu trwale zapadnie im w pamięć. Tytułowy bohater to 12-letni chłopiec, który pod nieobecność rodziców, urządza w domu wakacje. Dzięki produktom marki Honeywell Home unika niebezpieczeństw i może dobrze się bawić, kiedy rodzice spędzają czas poza domem.

„Ponad 1,5 mln obejrzeń i 55 035 godzin spędzonych na YT na oglądaniu naszego spotu pokazuje, że kampanie marketingowe można realizować w niestandardowy sposób. Produkty Honeywell Home przedstawiliśmy w historii, która wywoła na twarzach odbiorców uśmiech i wzbudzi pozytywne skojarzenie z marką. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że doceniło to również międzynarodowe Jury” – podkreśla Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe globalnej marki Resideo.

Kampanię „Smart Boy” przygotowano dla 17 krajów w tym m.in. Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Polska, Szwecja, Włochy i Węgry.

Spot kampanii „Pawełek sam w domu” można obejrzeć na stronie https://homecomfort.resideo.com/sites/polska/pl-PL/Pages/Smartboy.aspx

 

Comments

comments

39
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...