Kampania promująca nowy telefon LG K40

Informacja Prasowa - 12.04.2019
48

Kampania promująca nowy telefon LG K40

Rusza kampania promująca nowy telefon LG K40 przygotowana przez LG i Agencję Warszawa. LG K40 – SOCIAL FRIENDLY – bo takim hasłem promowany będzie smartfon, to model dla każdego, kto stale jest online i aktywnie uczestniczy w życiu towarzyskim – także tym w Internecie.

10.04 wystartowała przygotowana przez LG oraz Agencję Warszawa szeroko zakrojona kampania digitalowo-socialowa promująca nowego smartfona LG K40 w Polsce. Do współpracy  zaangażowano popularnych influencerów współpracujący z agencją GetHero: Youtuber i gamer – reZigiusz oraz TikTokerka – Julia Żugaj. Smartfon ze względu na swoje funkcje oraz atrakcyjną cenę skierowany jest do młodych Klientów, wyczulonych na przekaz reklamowy, dlatego LG postanowiło dotrzeć do nich, dzięki intensywnym działaniom influencerskim, śmielej sięgając po aplikację TikTok. Na potrzeby kampanii została zorganizowana sesja fotograficzna oraz powstało 6 materiałów wideo, podkreślających najistotniejsze cechy telefonu.

Telefon dla każdego

Tym, co zdecydowanie wyróżnia model K40, są 2 aparaty: główny 16 MP z szybkim autofocusem i przedni 8 MP z fleszem do selfie, tryb tworzenia gifów oraz AI CAM.

Na uwagę zasługuje też dźwięk przestrzenny DTS:X, który sprawia wrażenie pełnego zanurzenia w muzyce lub grze. Aby w pełni się nim cieszyć, wystarczy podłączyć do telefonu zwykłe słuchawki. Co najważniejsze, LG K40 to naprawdę wytrzymały zawodnik. Jest bardziej odporny na uderzenia, temperaturę, zawilgocenie oraz inne czynniki związane z aktywnym trybem życia. Co więcej, 8-rdzeniowy procesor efektywnie zarządza baterią i sprawia, że smartfon działa płynnie w każdych okolicznościach.

Za aspekt wizualny, koncept kreatywny, produkcję sesji fotograficznej i materiałów wideo oraz kampanii digitalowej i działania na kanałach social media marki LG w całości odpowiedzialna jest Agencja Warszawa.

Za rekomendację influencerów, planowanie ich działań  oraz kampanię na platformie TikTok odpowiada agencja Get Hero, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Mets. Działaniami PR opiekuje się agencja Monday PR. Wsparciem kampanii będą działania kontent marketingowe, za przygotowanie których odpowiada Performance Media.

Comments

comments

48
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...