string(114) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/09/meetings-1149198_1920-1200x500.jpg');"
string(88) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/09/meetings-1149198_1920-1200x500.jpg"
Sztab wyborczy Andrzeja Dudy zawarł w 2015 r. umowę ze spółką tworzącą fałszywe konta w internecie - podaje Gazeta Wyborcza
Przedmiotem umowy z agencją Elchupacabra było dokonywanie wpisów na Twitterze i Facebooku. Do obowiązków zleceniodawcy należało zakładanie tysiąca „wątków tematycznych” miesięcznie i tworzenie pięciu tysięcy „wpisów automatycznych” w każdym z nich.
W czasie współpracy z agencją Andrzej Duda zanotował 15-procentowy wzrost poparcia w sondażach w stosunku do Bronisława Komorowskiego.
Co trzecia reakcja na Facebooku pod postami najbardziej znanych polskich polityków to reakcja z konta fejkowego lub przejętego od właściciela – powiedziała Gazecie Wyborczej socjolożka Anna Mierzyńska, która zajmuje się analizowaniem funkcjonowania polityki w sieci.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...