Boty agitowały na rzecz Andrzeja Dudy?

Redakcja PR - 14.09.2018
165

Sztab wyborczy Andrzeja Dudy zawarł w 2015 r. umowę ze spółką tworzącą fałszywe konta w internecie - podaje Gazeta Wyborcza

Przedmiotem umowy z agencją Elchupacabra było dokonywanie wpisów na Twitterze i Facebooku. Do obowiązków zleceniodawcy należało zakładanie tysiąca „wątków tematycznych” miesięcznie i tworzenie  pięciu tysięcy „wpisów automatycznych” w każdym z nich.

W czasie współpracy z agencją Andrzej Duda zanotował 15-procentowy wzrost poparcia w  sondażach w stosunku do Bronisława Komorowskiego.

 

Co trzecia reakcja na Facebooku pod postami najbardziej znanych polskich polityków to reakcja z konta fejkowego lub przejętego od właściciela – powiedziała Gazecie Wyborczej socjolożka Anna Mierzyńska, która zajmuje się analizowaniem funkcjonowania polityki w sieci.

 

 

 

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...