Kampania Podlaskie Travel ponownie zaskakuje
Kampania Podlaskie Travel „Zasil się naturą” kolejny raz zbiera świetne recenzje: „viralowe achy i ochy”, „przykład dobrego marketingu”, „kolejna niesamowita kampania” – to tylko niektóre z nagłówków, jakie ukazały się w mediach internetowych po naszej publikacji na fanpage’u Podlaskie Travel.
Podlaskie „ochy” i „achy” to nowa kreacja towarzysząca kampanii Podlaskie Travel. SuWOW!ki, DrOH!iczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża wywołały prawdziwy „efekt WOW”, bowiem w ciągu 48 godzin od publikacji organicznie dotarły do 300 tys. osób.
Podlaskie Travel po raz kolejny prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami, których tym razem poszukuje w ich nazwach. Skutkowało to pojawieniem się setek pozytywnych komentarzy oraz autorskich pomysłów na temat kolejnych nazw.
źródło: http://podlaskie.it/aktualnosci/kampania-podlaskie-travel-ponownie-zaskakuje/