Kampania należącej do Interii agencji Semahead nominowana do finałowej trójki Google Premier Partner Awards

Redakcja PR - 12.09.2017
286

Kampania należącej do Interii agencji Semahead nominowana do finałowej trójki Google Premier Partner Awards

Kampania należącej do Interii agencji Semahead została nominowana do finałowej trójki w prestiżowym konkursie Google Premier Partner Awards w kategorii Video Innovation Award.

Semahead /INTERIA.PL

Podczas uroczystej gali w Dublinie Google uhonorował najlepsze agencje marketingowe Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w konkursie Google Premier Partner Awards. Semahead znalazł się w gronie trzech najlepszych agencji w kategorii Video Innovation Award 2017 za kampanię dla Oknoplast.

– To bardzo wielki sukces dla naszej agencji. Dziękuję naszym klientom: Oknoplast oraz SportBazar, bo to dzięki ich zaufaniu i zaangażowaniu mogliśmy przeprowadzić kampanie, które były nominowane w tym konkursie. Plasowanie wyników pracy Semahead w ścisłej czołówce agencji w całym regionie EMEA i możliwość uczestniczenia w finałowym konkursie w Nowym Jorku, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i wysoką oceną dostarczanych przez nas wyników – mówi Konrad Błazenek, Dyrektor Zarządzający Semahead.

W tegorocznej edycji konkursu zostało ogłoszonych 111 nominacji, w tym 11 dla firm z Polski. Konkurs Google Premier Partner Awards kierowany jest do partnerów odznaczających się w swoich działaniach innowacyjnością i imponującymi wynikami. Obecność w międzynarodowej sieci Google Partner poprzedza seria egzaminów, które potwierdzają kwalifikacje z zakresu wykorzystania narzędzi Google. Status Partnera Premium świadczy o najwyższych standardach promocyjnych, a nagroda Google Premier Partner Awards stanowi potwierdzenie skuteczności Semahead.

28 września na gali finałowej w Nowym Jorku poznamy zwycięzców drugiej edycji Google Premier Partner Awards.

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...