Kampania mobile’owa Cellu Firm Expert Dermika SPA

Informacja Prasowa - 17.05.2018
169

Kampania mobile’owa Cellu Firm Expert Dermika SPA

Ruszyła akcja reklamowa, promująca nowy zabieg antycellulitowy Cellu Firm Expert Dermika SPA. Za przygotowanie i realizację mechanizmu kampanii odpowiada dom mediowy UM.

Firma kosmetyczna Dermika rozpoczęła kampanię reklamową promującą zabieg antycellulitowy Cellu Firm Expert Dermika SPA. Koncepcja akcji marketingowej wykorzystuje metody precyzyjnego targetowania, tak aby pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć przy tym ich świadomość marki Dermika. Mechanizm kampanii przygotował i realizuje dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).

W działaniach mobile’owych zastosowano precyzyjne targetowanie do kobiet, które korzystają z usług SPA lub mogą być zainteresowane zabiegami, ponieważ przywiązują uwagę do wyglądu zewnętrznego, chodzą do drogerii Douglas i Sephora w miastach, gdzie znajdują się salony Dermika SPA. Tak precyzyjne dotarcie było możliwe, dzięki zastosowaniu technologii geolokalizacji, która pozwala prześledzić sposób poruszania się konsumentów po mieście oraz określić miejsca odwiedzane przez kobiety z grupy docelowej. Chcąc zwiększyć skuteczność dotarcia zastosowano dodatkowe targetowanie na klientki ekskluzywnych butików, które posiadają smartfony premium. Cała kampania objęta jest geoatrybucją, która pozwala sprawdzić ile z kobiet, które widziały reklamę zabiegów Dermika SPA w ciągu 2 tygodni po zakończeniu kampanii, przyszło do SPA Dermiki.

Kampania mobile’owa wsparta jest działaniami promocyjnymi w wyszukiwarce Google, ale tylko w miastach, w których dostępny jest zabieg Cellu Firm Expert. Kreację materiałów reklamowych do kampanii przygotowała agencja Hand Made

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...