Kampania Leo Burnett Warszawa dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

Informacja Prasowa - 05.08.2019
31

Kampania Leo Burnett Warszawa dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

Właśnie rozpoczyna się letnia kampania Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, skierowana do szerokiej publiczności, przygotowana we współpracy z agencją Leo Burnett. Od 1 sierpnia na ulicach Warszawyw prasie i Internecie zobaczymy reklamy zachęcające do odwiedzenia Ujazdowskiego, miejsca, gdzie sztuka współczesna zaskakuje, porusza i skłania do krytycznego myślenia

Koncepcja kampanii opiera się na krytycznych wypowiedziach,zwracających uwagę naturalnym, swobodnym stylem, niekiedy wywołujących uśmiech. Wielu z nas mogłoby się z nimi zgodzić.Uwielbiamy krytykować, powodów do krytyki nie brakuje, a każdy jest równie dobry. Co więcej, krytykowanie poprawia nastrój. Zmysł krytyczny przydaje się także w odbiorze sztuki, jest pożądany podczas wizyty w galerii. Krytykujący wie, o czym mówi, zna się na rzeczy. Krytycy i krytyczki w Ujazdowskim mile widziani.

Na potrzeby kampanii agencja przygotowała kilkadziesiąt wersji reklamy.Każda z nich zawiera inny tekst, a wszystkie łączy wezwanie: Lubisz krytykować? Wszystkich urodzonych krytyków i krytyczki zapraszamy do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski na wystawy, do kina i parku.

Komunikaty pojawiają się w miejscach, gdzie zazwyczaj odzywa się w nas wewnętrzny krytyk na przystankach, ulicach, w przejściach podziemnych, w metrze, galerii handlowej i kawiarniach. W prasie kampania będzie realizowana między innymi w Polityce. Formaty internetowe zobaczymy na łamach serwisów newsowych. Zaproszenie do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski będzie także rozpowszechnianie w formie materiałów BTL.

 

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...