Kampania Leo Burnett Warszawa dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Informacja Prasowa - 05.08.2019Kampania Leo Burnett Warszawa dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Właśnie rozpoczyna się letnia kampania Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, skierowana do szerokiej publiczności, przygotowana we współpracy z agencją Leo Burnett. Od 1 sierpnia na ulicach Warszawy, w prasie i Internecie zobaczymy reklamy zachęcające do odwiedzenia U–jazdowskiego, miejsca, gdzie sztuka współczesna zaskakuje, porusza i skłania do krytycznego myślenia.
Koncepcja kampanii opiera się na krytycznych wypowiedziach,zwracających uwagę naturalnym, swobodnym stylem, niekiedy wywołujących uśmiech. Wielu z nas mogłoby się z nimi zgodzić.Uwielbiamy krytykować, powodów do krytyki nie brakuje, a każdy jest równie dobry. Co więcej, krytykowanie poprawia nastrój. Zmysł krytyczny przydaje się także w odbiorze sztuki, jest pożądany podczas wizyty w galerii. Krytykujący wie, o czym mówi, zna się na rzeczy. Krytycy i krytyczki w U–jazdowskim mile widziani.
Na potrzeby kampanii agencja przygotowała kilkadziesiąt wersji reklamy.Każda z nich zawiera inny tekst, a wszystkie łączy wezwanie: „Lubisz krytykować? Wszystkich urodzonych krytyków i krytyczki zapraszamy do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski na wystawy, do kina i parku”.
Komunikaty pojawiają się w miejscach, gdzie zazwyczaj odzywa się w nas wewnętrzny krytyk – na przystankach, ulicach, w przejściach podziemnych, w metrze, galerii handlowej i kawiarniach. W prasie kampania będzie realizowana między innymi w „Polityce”. Formaty internetowe zobaczymy na łamach serwisów newsowych. Zaproszenie do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski będzie także rozpowszechnianie w formie materiałów BTL.