Radio TOK FM jak co roku chce towarzyszyć swoim słuchaczom w czasie wakacji – niezależnie od tego, dokąd i kiedy się wybiorą, mogą oni słuchać programu stacji w internecie: na tokfm.pl oraz w aplikacji TOK FM. Rozgłośnia będzie przypominać o tym latem w nowej odsłonie kampanii reklamowej „Lato w TOKu”.
Ogólnopolskie działania promocyjne stacji wystartowały 1 lipca br. TOK FM chce dotrzeć do wszystkich swoich słuchaczy, aktywnie spędzających wakacje w Polsce.
Stacja sukcesywnie rozwija i wzbogaca swoją cyfrową ofertę. Coraz szybszy internet mobilny w Polsce pozwala na dotarcie odbiorców do tych treści w dogodnym dla nich momencie, gdziekolwiek są – także na urlopie. Wystarczy skorzystać z aplikacji TOK FM lub internetowego radia na stronie tokfm.pl – słuchanie programu na żywo jest bezpłatne dla wszystkich internautów.
Przez całe lato reklamy TOK FM z hasłem „Lato w TOKu” będzie można zobaczyć w prasie („Polityka”, „Gazeta Wyborcza”), w Internecie (Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook ), a także na wybranych nośnikach reklamy zewnętrznej należących do AMS oraz na ekranach bankomatów sieci Euronet.
Dodatkowo, aby zachęcić wszystkich do wypróbowania bogatej oferty audycji i podcastów, TOK FM Premium, w lipcu i sierpniu br. będzie obowiązywała promocyjna oferta subskrypcyjna – wszystkie pakiety TOK FM Premium można będzie kupić ze zniżką 40% na stronie https://audycje.tokfm.pl/premium.
TOK FM Premium to bogata oferta audycji i podcastów, w tym tych dostępnych wyłącznie w internecie, oraz stacji TOK + Muzyka. Podcastowa biblioteka TOK FM to ponad 200 audycji i cykli tematycznych o różnorodnej tematyce – m.in. politycznej, ekonomicznej, społecznej, naukowej i poradnikowej, łącznie ponad 75 tys. materiałów.