„Kampania Kolejowe ABC” ze wsparciem popularnych vlogerów

Jerzy Ciszewski - 10.01.2019
171

„Kampania Kolejowe ABC” ze wsparciem popularnych vlogerów

„Kampania Kolejowe ABC” ze wsparciem popularnych vlogerów

Blisko 400 tysięcy wyświetleń miały pierwsze filmiki stworzone na popularnych vlogach w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. To początek długofalowej współpracy z popularnymi młodymi twórcami, którzy będą promować bezpieczeństwo na kolei.

Do współpracy zaproszono vlogerów popularnych kanałów serwisu YouTube: Mateusza Ciawłowskiego, zespół MY3 oraz autorów kanałów Hejka tu Lenka i Zabawy Mistrzów. Twórcy przygotowali już pierwsze filmy z cyklu dotyczącego bezpieczeństwa na peronach, w pociągach i na przejazdach kolejowych. Przekaz kierowany jest do dzieci w wieku 9-12 lat.

– Jednym z największych wyzwań jest dotarcie do młodych osób w sposób ciekawy i angażujący – mówi Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego. – Przyglądamy się, jak ogromny wpływ na młodych odbiorców mają twórcy videoblogów, dlatego to właśnie z nimi zdecydowaliśmy się współpracować przy Kampanii Kolejowe ABC. Mamy nadzieję, że ich zaangażowanie bezpośrednio przełoży się na jeszcze większą świadomość w zakresie bezpieczeństwa na kolei – dodaje.

Zadaniem vlogerów będzie przekazanie w swobodny sposób najważniejszych informacji o tym, jak bezpiecznie podróżować pociągiem oraz jakich zasad przestrzegać, przebywając na terenach kolejowych. Zaangażowani w projekt vlogerzy łącznie stworzą 16 krótkich filmów, które na ich vlogach pojawią się do października 2020 r.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego.

Comments

comments

171
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...