Heineken jak zwykle w formie, czyli o nowej kampanii Heineken Go Places

Redakcja PR - 16.09.2016
40

Interaktywność, humor i kreatywność – Heineken zaprasza do świata marki na internetową rozmowę rekrutacyjną

Heineken po raz kolejny zaskakuje nietypową kampanią. Tym razem zaprasza na wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, podczas której przybliża świat marki i jednocześnie skłania do nawiązania realnej współpracy z Heineken.

fot. print screen YouTube/TheHEINEKENCompany

fot. print screen YouTube/The HEINEKEN Company

Interaktywna gra dostępna jest na specjalnie utworzonej stronie – http://goplaces.theheinekencompany.com. Powstał również spot promujący kampanię Heineken Go Places, który można obejrzeć na profilu marki na YouTubie.

Jak wygląda wirtualna rozmowa kwalifikacyjna?

Po świecie Heinekena oprowadza przewodnik, który jest zarazem rekruterem. Podczas wspólnego spaceru odkrywa przed widzami różnego rodzaju ciekawostki na temat marki, jej produktów, filozofii oraz tego, jak wygląda praca dla Heinekena.

W trakcie rozmowy wirtualny przewodnik zadaje 12 pytań, które mają pomóc znaleźć odpowiedź na pytanie, kim jest się naprawdę. Trzeba działać szybko, bo na udzielenie każdej odpowiedzi jest tylko 5 sekund. Na ekranie komputera pojawiają się wówczas dwa sugerowane warianty – A i B oraz zegar, który odlicza czas. Błyskawiczna decyzja i „klikamy”.

Na początku, pomiędzy zadawaniem kolejnych pytań wirtualny przewodnik opowiada o świecie marki Heineken i możliwościach, jakie może zaoferować potencjalnym pracownikom. Potem tempo zwiększa się i pytania padają już jedno po drugim, co sprawia, że cała zabawa staje się jeszcze bardziej wciągająca i dynamiczna.

fot. print screen YouTube/TheHEINEKENCompany

fot. print screen YouTube/The HEINEKEN Company

Co dalej?

Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania nadchodzi czas na gratulacje i przedstawienie wyników wirtualnej rozmowy kwalifikacyjnej, która może zainspirować do wzięcia udziału w realnej rekrutacji. Na ekranie pojawia się opis użytkownika przygotowany na podstawie udzielanych odpowiedzi. Sugerowane przez Heineken typy osobowości to np. badacz, realizator, inicjator czy tradycjonalista. Oprócz wyniku testu wyświetlają się zakładki, które przekierowują na podstronę Kariera lub na profil LinkedIn Grupy Żywiec, gdzie można składać aplikacje o realne stanowiska pracy.

Kampania Heineken Go Places jest jednocześnie inteligenta – bo w atrakcyjny sposób przedstawia świat marki i zabawna – ponieważ wirtualna rozmowa kwalifikacyjna utrzymana jest w lekkim, wręcz dowcipnym tonie. Heineken nie po raz pierwszy udowodnił, że potrafi tworzyć kreacje, które przyciągają uwagę kreatywnością i nieszablonowym ujęciem tematu.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...