Kampania edukacyjno-informacyjna „Dzielnica Wisła”.
Kampania edukacyjno-informacyjna „Dzielnica Wisła”.
Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg
Miasto stołeczne Warszawa organizuje przetarg nieograniczony na wykonanie zamówienia dot. zaplanowania i realizacji kampanii edukacyjno-informacyjnej „Dzielnica Wisłą” poświęconej problemowi czystości warszawskich terenów nadwiślanych.
Jak podaje Biuro Zamówień Publicznych, warunkiem koniecznym dla uczestników jest doświadczenie w prowadzeniu kampanii informacyjnych i/lub edukacyjnych, co najmniej trzy tego rodzaju usługi w okresie ostatnich trzech lat.
Wybrany wykonawca będzie prowadzić działania związanie z kampanią od dnia podpisania umowy do 29 listopada 2019 r. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 330 tys. zł. brutto.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem https://umw.ezamawiajacy.pl do 3 kwietnia 2019 r.
Jednym z największych problemów, z jakimi mierzy się miasto jest utrzymanie czystości nad rzeką, więc głównym celem kampanii jest budowanie i podtrzymanie wśród użytkowników Wisły i jej nabrzeży poczucia odpowiedzialności za wspólną przestrzeń, szczególnie w kontekście sprzątania po sobie. Priorytetem kampanii jest opracowanie i przeprowadzenie działań opartych na pozytywnych, angażujących do działania komunikatach i edukacji obywatelskiej.
Źródło: https://umw.ezamawiajacy.pl/pn/umw/demand/notice/public/3559/details
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/zamowienie.php?zamowienie=63044