
Kampania content performance pierwszego bezpośredniego połączenia LOT-u do Los Angeles
Redakcja PR - 05.04.2017Form Up uruchamia kampanię content performance dla PLL LOT
Agencja Form Up, we współpracy z domem mediowym UM (grupa IPG Mediabrands), zajmie się przygotowaniem i prowadzeniem akcji contentowej pierwszego w Polsce bezpośredniego połączenia lotniczego do Los Angeles PLL LOT.
Form Up, promując nowe połączenie dalekiego zasięgu LOT-u, wykorzysta przede wszystkim możliwości reklamowe influencerów podróżniczych. Wspólnie z nimi zostanie stworzony content, który następnie będzie szeroko promowany. Celem kampanii jest optymalizacja działań pod kątem osób, które po kontakcie z contentem przechodzą na stronę klienta oraz dokonują transakcji.
Form Up to agencja założona w 2015 r. specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji, na szeroką skalę wykorzystuje również potencjał content marketingu. Realizowane kampanie rozliczane są w modelach efektywnościowych.
Dom mediowy UM należy do międzynarodowej sieci IPG Mediabrands; UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej wraz z dedykowanymi jednostkami specjalistycznymi: Mediabrands Studios (branded content), Reprise Media (SEM/SEO, afiliacje, mobile performance), Mediabrands Analytics (modelowanie atrybucyjne i ekonometryczne ), Mediabrands Social (content&paid). Więcej informacji na stronie: www.universalmccann.pl. Wśród klientów UM są m.in.: Johnson & Johnson, Grupa Allegro, Grupa Bakoma, Media Saturn Holding, Colian.
Comments
