Kampania „Chcę to przeżyć” i 600 testerów prezentów przeżyć ze wsparciem Think Kong
Informacja Prasowa - 28.03.2018
string(94) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/Chcę-to-.png');"
string(68) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/Chcę-to-.png"
Kampania "Chcę to przeżyć" i 600 testerów prezentów przeżyć ze wsparciem Think Kong
Na zlecenie Katalogu Marzeń agencja Think Kong będzie wspierać realizację 2. edycji kampanii „Chcę to przeżyć”. W ramach kampanii 600 osób z 6 miast będzie realizować prezenty przeżycia z oferty Katalogu Marzeń i relacjonować je w kanałach social media.
W pierwszym etapie kampanii na uczestników czekają m.in. jazda off-road, wakeboard, gokarty, a w dalszych m.in. loty paralotnią, w aerotunelu, flyboard, skoki spadochronowe. Zespół Think Kong będzie odpowiedzialny m.in. za działania reklamowe w kanałach social media oraz influencer marketing. Współpraca ma charakter projektowy. https://katalogmarzen.pl/chcetoprzezyc/
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...