string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/09/20000214889.lowres-1-1200x500.jpg');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/09/20000214889.lowres-1-1200x500.jpg"
„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta premium urządzeń agd
Kampania brandowa Miele
Największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie. Bazuje na formatach wideo prezentujących ogólnie markę oraz strategiczne kategorie produktów: piekarniki parowe, płyty indukcyjne ze zintegrowanym wyciągiem oraz zmywarki.
Kampania realizowana jest w telewizji, m.in. stacjach grupy TVN Warner Bros Discovery, Polsat Media, TVP, a także w internecie oraz drukowanych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle. Media strategicznie zaplanowała i kupiła agencja mediowa Spark Foundry.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polecane
Sonda
Loading ...