Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture

Informacja Prasowa - 12.08.2020
229

Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture

Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture

 Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR produktowego i platform wizerunkowych m.in. dla Klientów takich jak Coca-Cola, Costa Coffee, Milka, Allegro, GoSport, Super-Pharm, Herbapol.

 Kamila Kończak awansuje na pozycję Brand Communications Director po półtorej roku pracy w Big Picture. Jako Senior Consultant, zarządzała dotąd największymi projektami z obszaru brand PR – m.in. stałą obsługą Nespresso, projektami Coca-Cola, komunikacją marek Allegro, Durex, Herbapol, Super-Pharm, Mondelez i Go-Sport oraz wsparciem marek modowych, jak Nago czy Elementy.

Od sierpnia do obowiązków Kamili Kończak należeć będzie zarządzanie całym zespołem komunikacji marek life-style, który – obok teamu Corporate PR oraz Public Affairs – jest jednym z trzech filarów działania Big Picture.

Wzmocnienie poziomu zarządczego w tym segmencie biznesu związane jest z jego bardzo szybko rosnącą skalą  i rozbudową zarówno całego zespołu, jak i portfolio Klientów – do grona marek obsługiwanych przez agencję, obok brandów takich jak Coca-Cola, Mondelez (m.in. Milka), Herbapol, Allegro, Super-Pharm, już w sierpniu oficjalnie dołączą trzy potężne projekty, których obsługa została długofalowo powierzona Big Picture (informacje wkrótce…).

Na poziomie pracy strategicznej, tworzenia długofalowych platform wizerunkowych dla marek oraz w obszarze business development, Kamilę oraz pozostałe zespoły agencji wspierać będzie Helena Korniejew, która już jesienią wraca na strategiczne stanowisko po roku poświęconym na projekt specjalny – bycie mamąJ

BIO * * * Przed rozpoczęciem pracy w Big Picture Kamila przez 8 lat związana była z branżą fashion PR, specjalizując się w strategiach komunikacji kultowych marek life-style. Jako Head of Fashion Department  w agencji Pret a Porter PR, koordynowała pracę zespołu i obsługę PR dla COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. Odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek modowych takich jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Konsultowała także i wspierała komunikacyjnie polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand. W PR najbardziej interesuje ją tworzenie strategii komunikacyjnych  i wizerunkowych, jest absolwentką Szkoły Strategii Marki SAR. Od lat fanka targów Salone del Mobile
i wzornictwa przemysłowego. Kocha jedzenie, podróże i filmy. Miłośniczka Włoch. Z wykształcenia kulturoznawczyni, ukończyła również Produkcję Filmową i Telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.

„Nie ma w pracy większej satysfakcji niż pracować z najlepszymi i robić rzeczy, które są po prostu dobre i zmieniają rzeczywistość. Kamila przyszła do nas jako gwiazda ze świata największych marek fashion i przez te kilkanaście miesięcy pokazała, że nie tylko potrafi budować strategie dla topowych firm także z innej bajki, ale przede wszystkim – że potrafi prowadzić zespół. Z wyzwania pandemii wyszliśmy silniejsi, a zespół life-style pod jej kierunkiem nie tylko nie stracił tempa, ale wygrał szereg nowych biznesów. A przy tym wszystkim  – zdążył zaangażować się w wiele projektów pro bono. Da się prowadzić największe marki na rynku, mieć  z tego radość i satysfakcję, robić projekty daleko odbiegające od standardu, a przy tym – mieć przestrzeń na biznes społecznie zaangażowany. Trzeba po prostu stawiać na ludzi z pasją i talentem. Jestem dumna, że mam na pokładzie kogoś takiego” – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

Comments

comments

229
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...