Kamil Kołak dołącza do Publicis Groupe
Kamil Kołak objął stanowisko Accout Directora w Publicis Groupe, zasilając szeregi zespołu PlatformGSK, odpowiedzialnego za obsługę mediową GlaxoSmithKline.
Kamil Kołak posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobywał w agencjach mediowych: Mediacom, Mindshare oraz OMD. Wśród obsługiwanych przez niego dotychczas klientów były firmy:: P&G, Danone, Mazda, Ford, Chanel, Media Expert, Ryanair oraz GSK. Tworzył i realizował strategie komunikacji na wszystkie rynki środowej i wschodniej Europy. Wspólnie ze swoimi klientami zdobywał nagrody i wyróżnienia w kluczowych konkursach branżowych: Effie Awards, Innovation i Polish Esport Awards.
Kamil Kołak jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie ukończył studia o kierunku marketing i zarządzanie.