Kalendarz adwentowy w Asystencie Googla od 180heartbeats + JUNG v MATT

Informacja Prasowa - 19.12.2019
102

Kalendarz adwentowy w Asystencie Googla od 180heartbeats + JUNG v MATT

Szwajcarska firma ubezpieczeniowa Mobiliar angażuje konsumentów innowacyjnym kalendarzem adwentowym z niespodziankami. Rozwiązanie w Asystencie Google we współpracy z Jung v Matt/Limmat przygotował dział Tech&Lab agencji 180heartbeats + JUNG v MATT.

Użytkownik, wypowiadając zwrot „Drogi Mobiliar, co dziś w kalendarzu?”, z poziomu asystenta głosowego Google, odblokowuje codziennie inną niespodziankę. Są to zabawne obrazki, rymowanki, filmiki czy ciekawostki. Dzięki współpracy z partnerami, co dwa dni odbywa się loteria prezentowa, w której do wygrania są m.in. smartwatche, asystenci głosowi (głośniki Google Home). W zabawie nie można pominąć słów kluczowych wynikających z historii marki. Zwrot „Drogi Mobiliar” jest stosowany w komunikacji w każdej reklamie marki od 1998 roku. Kalendarz adwentowy Mobiliar, wychwytując kontekst, podpowie, co kupić na Święta lub spróbuje odkryć, gdzie mieszka Święty Mikołaj.

Akcja została uruchomiona w dwóch wersjach językowych – niemieckiej i francuskiej. Potrwa do świąt. Jak dotąd w kampanii notuje się około 600 sesji dziennie. Jest to kolejne działanie agencji wykorzystujące możliwości Asystenta Głosowego Google.

– Od ponad roku badamy możliwości oraz rozwijamy projekty oparte o Asystenta Głosowego Google – podkreśla Szymon Gregorczyk, Tech&Lab director 180heartbeats + JUNG v MATT. – Po sukcesie jakim było opublikowanie pierwszej wersji naszej gry 180słów, bardzo cieszy nas, że udało się przekonać naszego partnera ze Szwajcarii do wypróbowania tej technologii na rodzimym rynku. W kontekście projektu warto również wspomnieć, że wykorzystaliśmy autorską integrację systemu Neos CMS by zapewnić klientowi lepszą kontrolę nad treścią i odpowiedziami asystenta, niż jest to możliwe przy pomocy silnika DialogFlow – dodaje.

Comments

comments

102
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...