Kai Thielen nowym dyrektorem ds. marketingu CE na Europę w Sharp

Informacja Prasowa - 11.03.2019
111

Kai Thielen nowym dyrektorem ds. marketingu CE na Europę w Sharp

Sharp, światowy lider branży technologicznej, ma przyjemność poinformować, że w ramach strategicznej ekspansji na Starym Kontynencie, powołany zostanie dyrektor ds. marketingu elektroniki konsumenckiej na Europę, Kai Thielen.

 Po wielkim powrocie na rynek europejski firma stopniowo wprowadza nowe strategiczne pozycjonowanie marki z silnym nastawieniem na klienta. Sharp stawia na rozwój struktur organizacyjnych poprzez rozbudowę kadry odpowiedzialnej za kwestie marketingowe.

Nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu na Europę zajmie Kai Thielen, który oprócz bycia menedżerem ds. trade marketingu w LG pracował dla światowych marek, takich jak Sony czy Bauknecht/Whirlpool. Od 2012 r. Thielen był odpowiedzialny za komunikację marki LG w Niemczech jako dyrektor ds. marketingu zintegrowanego. Odegrał także kluczową rolę w odtworzeniu i rozbudowie działu marketingu w nowej siedzibie firmy w Eschborn.

Sharp może poszczycić się długą historią, którą cechują innowacyjność i kreatywność. Jeszcze dziś firma czerpie korzyści z wieloletniego doświadczenia badawczo-rozwojowego przekładając je na takie rewolucyjne technologie jak 8K i AIoT” – mówi Thielen. „Cieszę się, że będę mógł wziąć aktywny udział w rozwijaniu tej silnej marki na terenie Europy oraz wcielaniu wizji firmy w życie” – dodaje.

Jako dyrektor ds. marketingu na Europę Thielen będzie bezpośrednio podlegał wiceprezesowi ds. sprzedaży i marketingu na Europę, Saschy Lange.

Bardzo cieszymy się, że firmie udało się pozyskać tak niezwykle doświadczonego eksperta z bogatym doświadczeniem w branży marketingowej. Wraz z rozwojem naszej europejskiej sieci public relations dajemy jasny sygnał: Sharp powrócił” – w ten sposób powiększenie europejskiego zespołu o nowego członka komentuje Sascha Lange.

O firmie Sharp

Sharp Corporation to światowy producent sprzętu elektronicznego i rozwiązań technologicznych, które kształtują przyszłość branży. Wizją firmy jest „zmieniać świat za pomocą 8K i AIoT”. Technologia 8K umożliwia kreowanie obrazu, który wykracza poza codzienną rzeczywistość dając początek nowym, niezwykłym odkryciom. AIoT natomiast łączy jednostki i społeczności dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz technologii IoT. Stworzone przez Sharp niezliczone innowacje pozwalają firmie rewolucjonizować świat. Sharp Corporation zatrudnia 52 548 osób na całym świecie (dane z dnia 30 czerwca 2018 r.), a w roku obrotowym zakończonym 31 marca 2018 r. firma zanotowała skonsolidowane roczne przychody ze sprzedaży w wysokości 2 427 271 milionów jenów.

Comments

comments

111
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...