K2 z najnowszą kampanią dla UPC

Informacja Prasowa - 07.09.2020
211

K2 z najnowszą kampanią dla UPC

K2 z najnowszą kampanią dla UPC

Agencja kreatywna K2 przygotowała kolejną kampanię, z superszybkim brand hero UPCeuszem w roli głównej.

W ramach działań promujących najszybszy internet w Polsce od UPC ruszyła kampania telewizyjna i digitalowa przygotowana przez Agencję K2. Jej głównym celem jest zakomunikowanie, że wyjątkową szybkość internetu od UPC  potwierdzają Ookla Speedtest i SpeedTest.pl.

Nasza najnowsza kampania to już kolejna odsłona formatu kreatywnego, w ramach którego promujemy usługi UPC. Tym razem, brand hero UPCeusz pędzi, śmiga i wciela się w różne role, żeby podkreślić szybkość i niezawodność internetu UPC – mówi Senior Copywriter Magda Banasik, współautorka kampanii.

Spot wyreżyserował Marcin Filipek, postprodukcję przygotował Human Ark, a spot udźwiękowiło studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową, spoty radiowe i BTL. Za zakup mediów odpowiada OMD.

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...