K2 przedstawia najnowszy dekoder UPC TV 4K BOX

Informacja Prasowa - 29.10.2020
174

K2 przedstawia najnowszy dekoder UPC TV 4K BOX

K2 przedstawia najnowszy dekoder UPC TV 4K BOX

Agencja kreatywna K2 przygotowała najnowszą odsłonę kampanii dla UPC, wprowadzającą na rynek najmniejszy w Polsce dekoder 4K.

W ramach działań promujących pięknie niewielki, wielce zaawansowany dekoder 4K od UPC, 23 października ruszyła kampania reklamowa przygotowana przez Agencję K2. Najnowsza kampania UPC promuje dekoder 4K, w mini rozmiarze, ale z całą mocą możliwości. UPC TV 4K BOX oferuje dostęp do niemal 200 kanałów, w tym tych w jakości 4K, sterowanie głosem, profile, Replay TV czy oglądanie telewizji na różnych urządzeniach.

–  To już kolejna kampania UPC, która wykorzystuje stworzonego przez nas brand hero nie w ramach historii stricte fabularnej, a raczej symbolicznej, plakatowej. Konsekwentnie budujemy visual identity marki, rozbudowujemy repertuar wykorzystywanych form. To kapitał marketingowy, z którego marka będzie mogła korzystać przez lata.mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny K2

Spot wyreżyserował Daniel Jaroszek, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową, outdoor i BTL. Za zakup mediów odpowiada OMD.

Link do spotu: https://youtu.be/VC6t5nsxJCw

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...