K2 Precise z autorskim narzędziem analizującym działania w wyszukiwarkach dla serwisu OTOMOTO

Informacja Prasowa - 29.04.2021
143

K2 Precise z autorskim narzędziem analizującym działania w wyszukiwarkach dla serwisu OTOMOTO

K2 Precise z autorskim narzędziem analizującym działania w wyszukiwarkach dla serwisu OTOMOTO

Agencja K2 Precise we współpracy z zespołem OTOMOTO przygotowała autorskie narzędzie analityczne. Rozwiązanie służy identyfikacji konkurencji oraz mierzeniu jej aktywności w obszarze search marketingu.

Dzięki wprowadzonemu monitoringowi, serwis OTOMOTO może na bieżąco odnosić działania własne do konkurencji w kanałach SEM i SEO, weryfikować pojawienie się nowych reklamodawców w kategorii ogłoszeń motoryzacyjnych oraz śledzić zmieniające się trendy rynkowe. Efektem rozwiązania jest możliwość stałej kontroli budżetów SEM i SEO oraz ich optymalizacja w czasie rzeczywistym.

Zbudowane przez K2 Precise i OTOMOTO narzędzie bazuje na danych pozyskiwanych głównie z wyszukiwarki Google, ale umożliwia synchronizację także z platformami: Bing, Yahoo, Baidu, Yandex, Naver, Amazon oraz eBay. Symulując działanie użytkownika, zbiera i analizuje dane z wyszukiwarek. Etap pozyskiwania i przetwarzania informacji został w pełni zautomatyzowany, a  dostęp do wyników ma formę dashboardu, co pozwoliło zachować pełną transparentność procesu zbierania danych oraz wygodę jego użytkowania.

K2 Precise specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę, tworzenie rozwiązań software i chmurę.

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:

Segment mediowy – K2 Precise – prowadzenie kampanii digitalowych, usługi specjalistyczne – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę, kompleksowe wsparcie e-commerce, usługi planowania TV.

 Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek.

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce.

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.

Segment chmurowy – Oktawave – wsparcie biznesu w transformacji chmurowej, migracja i zarządzanie chmurą obliczeniową w oparciu o platformy Amazon Web Services, Microsoft Azure, Google Cloud Platform lub Oktawave, Big Data i strumieniowe przetwarzanie danych, konteneryzacja i usługi DevOps. Zaawansowane rozwiązania w technologii Kubernetes, realizowane na każdej platformie chmurowej.

Comments

comments

143
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...