K2 Precise realizuje kampanię TV dla oficjalnego dystrybutora marki Nintendo

Informacja Prasowa - 21.10.2019
237

K2 Precise realizuje kampanię TV dla oficjalnego dystrybutora marki Nintendo

Kampania wystartowała 7 października i potrwa do końca roku. Zakłada obecność w stacjach ogólnopolskich, tematycznych i dziecięcych. Skierowana jest do miłośników gier i konsol.

W dwóch 30-sekundowych filmach promowana jest konsola Nintendo Switch oraz gra The Legend of Zelda: Link’s Awakening. To remake popularnej w latach 90. gry na konsolę Game Boy. Gra ma retro-nowoczesną stylistykę nawiązującą do swojego pierwowzoru. Premiera gry miała miejsce 20 września tego roku.

Firma ConQuest Entertainment jest oficjalnym dystrybutorem gier video, konsol i sprzętu do gier marki Nintendo w Polsce.

Comments

comments

237
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...