
K2 Precise realizuje kampanię TV dla oficjalnego dystrybutora marki Nintendo
Informacja Prasowa - 21.10.2019
string(126) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/10/Screenshot-2019-10-21-at-09.33.51-1200x500.png');"
string(100) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/10/Screenshot-2019-10-21-at-09.33.51-1200x500.png"
K2 Precise realizuje kampanię TV dla oficjalnego dystrybutora marki Nintendo
Kampania wystartowała 7 października i potrwa do końca roku. Zakłada obecność w stacjach ogólnopolskich, tematycznych i dziecięcych. Skierowana jest do miłośników gier i konsol.
W dwóch 30-sekundowych filmach promowana jest konsola Nintendo Switch oraz gra The Legend of Zelda: Link’s Awakening. To remake popularnej w latach 90. gry na konsolę Game Boy. Gra ma retro-nowoczesną stylistykę nawiązującą do swojego pierwowzoru. Premiera gry miała miejsce 20 września tego roku.
Firma ConQuest Entertainment jest oficjalnym dystrybutorem gier video, konsol i sprzętu do gier marki Nintendo w Polsce.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
