K2 Precise po raz kolejny wygrywa przetarg Mann+Hummel FT Poland

Informacja Prasowa - 09.08.2022
226

Grupie K2 powierzono obsługę digitalową promującą marki FILTRON i WIX Filters na kilkunastu rynkach europejskich

K2 Precise po raz kolejny wygrywa przetarg Mann+Hummel FT Poland

 W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise (Grupa K2) powierzono obsługę digitalową promującą marki FILTRON i WIX Filters na kilkunastu rynkach europejskich.

 Działania obejmują kampanie świadomościowe na platformach YouTube, Google Display Network (GDN), Search, Facebook oraz Programmatic Flipbook i Native Ads, czyli tzw. Rich Media. Pierwsza z nich zakończyła się w czerwcu bieżącego roku, druga jest zaplanowana na przełom września i października 2022 roku.

Rynek filtrów samochodowych jest bardzo konkurencyjny, a klienci wymagający. Zdecydowaliśmy się na współpracę z K2 Precise ze względu na kompleksowość i komplementarność oferty oraz doświadczony i zaangażowany zespół z nieszablonowym podejściem do marketingu. Wspólnie będziemy budować rozpoznawalność i świadomość naszych marek wśród mechaników, a także kierowców na rynku europejskimLidia Misiuna, Head of marketing MANN+HUMMEL FTPL.

 Mann+Hummel FT Poland oraz agencja K2 Precise współpracowały ze sobą od 2020 roku. Wtedy Agencja stworzyła optymalny plan dotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej – międzynarodowej grupy zawodowej mechaników. W działaniach uwzględniono specyficzną ścieżkę zakupu produktu łączącą decyzyjność zakupową klientów B2C (kierowcy) oraz B2B (mechanicy, którzy rekomendują produkt). Efekty kampanii to m.in.: dwukrotnie wyższy niż estymowany zasięg kampanii na Facebook’u, wysoki stosunek kliknięć do wyświetleń baneru (GDN: CTR +40 proc.) oraz wysoki stosunek obejrzeń całego video w stosunku do wyświetleń (You Tube: VTR 65 proc.).

MANN+HUMMEL FT POLAND to firma, zajmująca się produkcją wysokiej jakości filtrów przeznaczonych do motoryzacji, maszyn, sprzętu ciężkiego oraz urządzeń specjalistycznych.

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...