K2 Media wygrywa obsługę mediów digitalowych grupy spółek DANONE w Polsce
Informacja Prasowa - 07.08.2018
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/Zrzut-ekranu-2018-08-07-o-12.29.09.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/Zrzut-ekranu-2018-08-07-o-12.29.09.png"
K2 Media wygrywa obsługę mediów digitalowych grupy spółek DANONE w Polsce
Grupa spółek DANONE zakończyła wielomiesięczny proces przetargowy na obsługę marek koncernu w kampaniach SEM, programmatic oraz paid social.
Przetarg, grupy spółek DANONE, trwał ponad pół roku i dotyczył kilku rynków europejskich.
O zwycięstwie K2 Media na rynku polskim zadecydowały m.in. silne kompetencje w obszarach programmatic oraz analityka, jak również zaawansowanie autorskich narzędzi do prowadzenia efektywnych kampanii zasilanych danymi.
– Wynik przetargu rozstrzygniętego przez międzynarodowy zespół grupy spółek DANONE potwierdza, że poziom naszych usług oraz kompetencje zespołu są na najwyższym światowym poziomie. Cieszy nas niezmiernie wygrana i perspektywa budowania marek tak znakomitego koncernu – komentuje wygraną prezes K2 Media Rafał Ciszewski.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...